انواع پکیج هوشمندسازی تجاری گلدوِر

فهرست مطالب

پکیج هوشمندسازی تجاری گلدوِر جهت اماکنی از جمله دفتر کار، مغازه، پاساژ، تالار  ، سالن کنفرانس و … قابل استفاده است.

به دلیل تنوع مکان های تجاری از نقطه نظر زیربنا و همچنین نوع کاربری، پکیج هوشمندسازی تجاری در انواع مختلف عرضه می شود که متناسب با مکان مورد استفاده می توانید آن را انتخاب کنید.

انواع پکیج هوشمندسازی تجاری دارای قابلیت های کلی و منحصر به فرد هستند. ابتدا به بیان قابلیت های کلی پکیج های هوشمندسازی تجاری می پردازیم و سپس به قابلیت های اختصاصی آن ها اشاره خواهیم کرد.

قابلیت های انواع پکیج هوشمندسازی تجاری

نصب آسان

محصولات هوشمندسازی ساختمان گلدوِر به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که به راحتی می توانید آن ها را نصب کنید.

ارتباط بین کنترل کننده مرکزی و سایر تجهیزات خانه هوشمند گلدوِر به صورت بی سیم برقرار می شود بنابراین جهت استفاده از خانه هوشمند گلدوِر نیازی به تغییر در سیم کشی ندارید.

جهت راه اندازی پکیج هوشمندسازی تجاری گلدوِر، کافی است مراحل درج شده در دفترچه راهنمای محصولات را به صورت گام به گام انجام دهید. در صورت بروز هر گونه سوال در روند نصب و راه اندازی، همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دستگاه کنترل کننده مرکزی گلدوِر

پکیج هوشمندسازی تجاری دارای یک دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند گلدوِر (گِیت وِی) است.

گِیت وِی مغز متفکر خانه هوشمند گلدوِر است. این دستگاه از یک طرف با تجهیزات خانه هوشمند گلدوِر و از سوی دیگر با نرم افزار کاربردی خانه هوشمند گلدوِر که بر روی تلفن همراه کاربر نصب می شود در ارتباط است.

دستگاه گِیت وِی قابلیت اتصال به اینترنت و همچنین نصب سیم کارت را دارد. این امر اطمینان از برقراری ارتباط بین کاربر و سیستم خانه هوشمند را 100 درصد می کند.

نرم افزار کاربردی تلفن همراه گلدوِر بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب و بهره برداری است.

نرم افزار کاربردی خانه هوشمند در پکیج هوشمندسازی تجاری

دستگاه گِیت وِی امکان استفاده از حالت نگهبان مصرف را برای کاربر فراهم می کند. با فعالسازی حالت نگهبان مصرف از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه، چنانچه در مدت زمانی که خودتان تعیین می کنید ترددی در محیط تحت پوشش گِیت وِی رخ ندهد، گِیت وِی سیستم روشنایی محیط را خاموش می کند.

همچنین گِیت وِی گلدوِر به گونه ای طراحی شده است که هم از طریق اینترنت و هم از طریق پیامک با نرم افزار کاربردی خانه هوشمند نصب شده بر روی تلفن همراه کاربر ارتباط برقرار می کند.

جهت برقرای ارتباط از طریق پیامک کافی است یک سیم کارت بر روی گِیت وِی قرار دهید و مراحل نصب را طبق دفترچه راهنما انجام دهید.

قابلیت توسعه آسان

دستگاه گِیت وِی قابلیت کنترل 256 نود کنترلی مختلف را دارد. با توجه به نصب و راه اندازی آسان تجهیزات خانه هوشمند گلدوِر و ظرفیت بالای دستگاه گِیت وِی، در هر لحظه قادر خواهید بود پکیج هوشمندسازی تجاری خود را ارتقا دهید.

خدمات پس از فروش

کلیه تجهیزات هوشمندسازی ساختمان گلدوِر دارای خدمات پس از فروش هستند. خدمات پس از فروش محصولات گلدوِر شامل:

  • یکسال گارانتی تعویض
  • دوسال گارانتی تعمیر رایگان
  •  5 سال خدمات پس از فروش

اکنون به معرفی قابلیت های انحصاری انواع پکیج هوشمندسازی تجاری می پردازیم.

پکیج هوشمندسازی تجاری پایه

تجهیزات موجود در این پکیج عبارتند از:

  • 1 دستگاه گِیت وِی (کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند)
  • 1 دستگاه ماژول رله تابلویی 6 کانال

پکیج هوشمندسازی تجاری پایه

همانطور که در بالا اشاره شده دستگاه کنترل کننده مرکزی امکان اتصال سیستم هوشمند به نرم افزار کاربردی تلفن همراه و کنترل سیستم از طریق تلفن همراه را فراهم می کند.

دستگاه ماژول رله تابلویی دارای 6 خروجی 16 آمپر است. هر یک از خروجی های ماژول می توانند به عنوان یک فیوز قابل کنترل از طریق موبایل عمل کنند.

کانال های رله را می توانید برای روشنایی، پریزها، کولر و … استفاده کنید.

استفاده از پکیج هوشمندسازی تجاری پایه برای دفاتر کار یا مغازه های کوچک مقیاس مناسب است. اگرچه با توجه به توسعه پذیری سیستم هوشمندسازی ساختمان، می توانید از این پکیج در مکان های بزرگتر نیز استفاده کنید و در صورت نیاز سیستم را توسعه دهید.

پکیج هوشمندسازی تجاری متوسط

تجهیزات موجود در این پکیج عبارتند از:

  • 1 دستگاه گِیت وِی (کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند)
  • 2 دستگاه ماژول رله تابلویی 6 کانال
  • 2 عدد ماژول عملگر هوشمند
  • 1 دستگاه کنترلر دینامیک 7 اینچ

پکیج هوشمندسازی تجاری متوسط

این پکیج برای مکان های بزرگتر در نظر گرفته شده است. هر یک از خروجی های ماژول رله تابلویی می توانند به عنوان یک فیوز قابل کنترل از طریق موبایل عمل کنند.

کانال های رله را می توانید برای روشنایی، پریزها، کولر و … استفاده کنید.

2 عدد ماژول عملگر هوشمند جهت تبدیل دو عدد پریز به پریز هوشمند در نظر گرفته شده اند. به عنوان مثال می توانید دستگاه پخش موسیقی و چای ساز را با استفاده از این ماژول ها از طریق اپلیکیشن خانه هوشمند نصب شده بر روی موبایل خود کنترل کنید.

کنترلر دینامیک 7 اینچ را می توانید در ورودی نصب کنید. این دستگاه امکان کنترل تمام تجهیزات هوشمند از یک نقطه را برای کاربر فراهم می کند.

به عنوان مثال پس از ورود به محل می توانید بلافاصله سناریوی ورود را اجرا کنید و یا هنگام خروج می توانید سناریوی خروج را با استفاده از کنترلر دینامیک 7 اینچ اجرا کنید.

پکیج هوشمندسازی تجاری کامل

  • 1 دستگاه گِیت وِی (کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند)
  • 3 دستگاه ماژول رله تابلویی 6 کانال
  • 4 عدد ماژول عملگر هوشمند
  • 1 دستگاه کنترلر دینامیک 7 اینچ

پکیج هوشمندسازی تجاری کامل

این پکیج برای مکان های بزرگتر از جمله پاساژها، تالارهای پذیرایی و سالن های کنفرانس مناسب است. تفاوت پکیج هوشمندسازی کامل با پکیج متوسط در تعداد خطوط قابل کنترل آن هاست.

پکیج هوشمندسازی کامل دارای 3 دستگاه ماژول رله تابلویی است که 18 کانال خروجی 16 آمپری در اختیار شما می گذارد.

4 ماژول عملگر هوشمند می توانند 4 پریز هوشمند را در اختیار شما بگذارند. همچنین می توانید کنترلر دینامیک 7 اینچی را در اتاق مدیریت نصب کنید.

با راه اندازی پکیج تجاری هوشمند خود قادر خواهید بود با استفاده از نرم افزار کاربردی تلفن همراه خود سیستم روشنایی و … را کنترل نمایید.

همچنین ارائه امکان کنترل یکجای همه تجهیزات از محل نصب کنترلر دینامیک و امکان اجرای سناریوهای مختلف با استفاده از آن از دیگر مزایای استفاده از پکیج هوشمندسازی تجاری هستند.

در صورتی که تجهیزات هوشمندسازی تجاری در نظر گرفته شده در پکیج ها نیاز شما را برآورده نکرد، شما می توانید متناسب با نیاز خود تجهیزات هوشمندسازی ساختمان را سفارش دهید. همکاران ما در واحد مشاوره آماده پاسخگویی به سوالات قبل از خرید و بعد از خرید شما هستند. با ما در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید