انواع پکیج هوشمندسازی ویلایی گلدوِر

فهرست مطالب

در این نوشته به معرفی انواع پکیج هوشمندسازی ویلایی می پردازیم. در مقاله انواع پکیج هوشمندسازی ساختمان، انواع پکیج طراحی شده برای ساختمان هوشمند را مورد بررسی قرار دادیم.

منظور از ساختمان ویلایی، ساختمان هایی است که دارای حیاط هستند و در داخل حیاط ساختمان باغچه در نظر گرفته شده است. پکیج هوشمندسازی ویلایی علاوه بر اینکه نیازهای هوشمندسازی داخل ساختمان را برآورده می کند، هوشمند سازی حیاط ساختمان را نیز انجام می دهد.

بخش های اضافه شده به پکیج ساختمان ویلایی عبارتند از روشنایی حیاط و سیستم آبیاری هوشمند باغچه. انواع پکیج هوشمندسازی ویلایی دارای قابلیت های کلی و منحصر به فرد هستند. ابتدا به بیان قابلیت های کلی پکیج های هوشمندسازی ویلا می پردازیم و سپس هر یک از پکیج ها را بررسی می کنیم.

انواع پکیج هوشمندسازی ویلایی

نصب آسان

در طراحی و تولید محصولات هوشمند سازی ساختمان گلدور، راحتی نصب همیشه در اولویت است. کلیدهای لمسی هوشمند گلدوِر در قوطی کلیدهای سنتی ایرانی قابل نصب هستند. بنابراین نیازی به تخریب و نصب قوطی کلید جدید نخواهید داشت.

همچنین ارتباط بین کلیدها و سایر تجهیزات خانه هوشمند گلدوِر به صورت بی سیم برقرار می شود بنابراین نیازی به ایجاد تغییر در سیم کشی نخواهید داشت. برای راه اندازی سیستم نیز کافی است مراحل درج شده در دفترچه راهنمای محصولات را به صورت گام به گام انجام دهید. در صورت بروز هر گونه سوال در روند نصب و راه اندازی، همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دستگاه کنترل کننده مرکزی گلدوِر

پکیج هوشمندسازی ویلایی دارای یک دستگاه کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند گلدوِر (گِیت وِی) است. گِیت وِی مغز متفکر خانه هوشمند است. این دستگاه از یک طرف با تجهیزات خانه هوشمند و از سوی دیگر با نرم افزار کاربردی که بر روی تلفن همراه کاربر نصب می شود در ارتباط است.

دستگاه گِیت وِی قابلیت اتصال به اینترنت و همچنین نصب سیم کارت را دارد. این امر اطمینان از برقراری ارتباط بین کاربر و سیستم خانه هوشمند را 100 درصد می کند. نرم افزار کاربردی گلدوِر بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS قابل نصب و بهره برداری است.

دستگاه گِیت وِی امکان استفاده از حالت نگهبان مصرف (sleep Guard) را برای کاربر فراهم می کند. با فعالسازی حالت نگهبان مصرف از طریق نرم افزار کاربردی، چنانچه در مدت زمانی که خودتان تعیین می کنید ترددی در محیط تحت پوشش گِیت وِی رخ ندهد، سیستم روشنایی و … خاموش می شوند.

گِیت وِی گلدوِر از طریق اینترنت و پیامک با نرم افزار کاربردی ارتباط برقرار می کند. جهت برقرای ارتباط از طریق پیامک کافی است یک سیم کارت بر روی گِیت وِی قرار دهید و مراحل نصب را طبق دفترچه راهنما انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گِیت وِی می توانید به ”دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند گلدوِر” مراجعه کنید.

توسعه آسان

دستگاه گِیت وِی قابلیت کنترل 256 نود کنترلی مختلف را دارد. با توجه به نصب و راه اندازی آسان تجهیزات خانه هوشمند گلدوِر و ظرفیت بالای دستگاه گِیت وِی در هر لحظه قادر خواهید بود پکیج هوشمندسازی ویلایی خود را ارتقا دهید.

خدمات پس از فروش

کلیه تجهیزات پکیج هوشمندسازی ساختمان ویلایی دارای خدمات پس از فروش هستند. خدمات پس از فروش محصولات گلدوِر به شکل زیر ارائه می شوند.

  • یکسال گارانتی تعویض
  • دوسال گارانتی تعمیر رایگان
  • 7 سال خدمات پس از فروش

انتخاب رنگ کلید لمسی هوشمند

کلیدهای لمسی هوشمند گلدوِر در رنگ های طلایی، مشکی و سفید تولید می شوند. علاوه بر این کلید لمسی هوشمند با رویه چوب نیز تولید می شود. شما می توانید نوع و رنگ رویه کلیدها را متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی محیط و سلیقه خود انتخاب کنید.

تنوع رنگ کلید در پکیج هوشمندسازی ویلایی

اکنون به معرفی قابلیت های انحصاری انواع پکیج هوشمندسازی ویلایی می پردازیم.

پکیج هوشمندسازی ویلایی پایه

تجهیزات موجود در پکیج هوشمندسازی ویلایی پایه عبارتند از:

  • یک دستگاه کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند (گِیت وِی)
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 4 پل
  • یک عدد عملگر شیر اهرمی
  • یک عدد رله تابلویی 6 کانال

پکیج هوشمندسازی ویلایی پایه

همانطور که در بالا اشاره شده دستگاه کنترل کننده مرکزی امکان اتصال سیستم خانه هوشمند به نرم افزار کاربردی تلفن همراه و کنترل سیستم از طریق تلفن همراه را فراهم می کند. دو عدد کلید لمسی هوشمند 4 پل موجود در این پکیج جهت سیستم روشنایی پذیرایی و یک کلید لمسی هوشمند 4 پل جهت روشنایی آشپزخانه در نظر گرفته شده است.

عملگر شیر اهرمی نیز جهت کنترل سیستم آبیاری با استفاده از تلفن همراه در نظر گرفته شده است. جهت استفاده از این کنترلر لازم است شیر استفاده شده از نوع اهرمی (گاز) باشد. رله تابلویی 6 کانال نیز جهت کنترل سیستم روشنایی حیاط و نورپردازی ساختمان قابل استفاده است. این رله باید داخل تابلوی برق نصب شود.

پکیج هوشمندسازی ویلایی متوسط

تجهیزات موجود در پکیج هوشمندسازی ویلایی متوسط عبارتند از:

  • یک دستگاه کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند (گِیت وِی)
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 4 پل
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 3 پل
  • 3 عدد ماژول عملگر هوشمند
  • یک عدد عملگر شیر اهرمی
  • یک عدد رله تابلویی 6 کانال

پکیج هوشمندسازی ویلایی متوسط

کلیدهای لمسی هوشمند 4 پل، جهت روشنایی پذیرایی و آشپزخانه در نظر گرفته شده اند. از کلیدهای لمسی هوشمند سه پل نیز می توانید در اتاق خواب ها و سرویس استفاده کنید. از پل های کلید برای دیوارکوب، لامپ سقفی و نور مخفی یا لامپ خواب استفاده کنید.

جهت استفاده کلید لمسی هوشمند 3 پل در سرویس، یکی از پل ها را به روشنایی اصلی، یک پل را به روشنایی بالای آینه و یک پل را به تهویه سرویس متصل کنید. عملگر شیر اهرمی نیز جهت کنترل سیستم آبیاری با استفاده از تلفن همراه در نظر گرفته شده است. جهت استفاده از این کنترلر لازم است شیر استفاده شده از نوع اهرمی (گاز) باشد.

رله تابلویی 6 کانال نیز جهت کنترل سیستم روشنایی حیاط و نورپردازی ساختمان قابل استفاده است. این رله باید داخل تابلوی برق نصب شود. ماژول های عملگر هوشمند جهت تبدیل پریز سنتی به پریز هوشمند در نظر گرفته شده اند. با استفاده از این سه ماژول قادر خواهید بود 3 عدد پریز را به پریز هوشمند تبدیل کنید…

به عنوان مثال پریز چای ساز، سینمای خانگی و … را می توانید به پریز هوشمند تبدیل کنید تا از طریق تلفن همراه قابل کنترل باشند.

پکیج هوشمندسازی ویلایی کامل

تجهیزات موجود در پکیج هوشمندسازی ویلایی کامل عبارتند از:

  • 1 دستگاه کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند (گِیت وِی)
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 4 پل
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 3 پل
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 2 پل
  • 6 عدد ماژول عملگر هوشمند
  • 2 عدد عملگر شیر اهرمی
  • 2 عدد رله تابلویی 6 کانال
  • کنترلر دینامیک 7 اینچ

پکیج هوشمندسازی ویلایی کامل

دستگاه گِیت وِی جهت بهره برداری از سیستم خانه هوشمند در نظر گرفته شده است. از کلیدهای لمسی هوشمند 4 پل موجود در پکیج می توانید جهت روشنایی پذیرایی (2 عدد) و آشپزخانه استفاده کنید.

از کلیدهای لمسی هوشمند 3 پل جهت کنترل سیستم روشنایی اتاق خواب ها استفاده کنید و کلیدهای لمسی هوشمند دو پل را در سرویس و حمام بکار بگیرید. با استفاده از 6 ماژول عملگر هوشمند، 6 عدد از پریزهای موجود در ساختمان هوشمند را به پریز هوشمند تبدیل کنید. به عنوام مثال پریز چای ساز، سینمای خانگی و … .

از دو عدد عملگر شیر اهرمی جهت کنترل سیستم آبیاری استفاده کنید. با توجه به اینکه بازه زمانی آبیاری همه گیاهان و درختان یکسان نیست، بهتر است برای گل ها و درختان از سیستم آبیاری مجزا استفاده شود. در این پکیج دو عدد رله تابلویی 6 کانال در نظر گرفته شده است که قادر است تمام سیستم روشنایی حیاط و نورپردازی ساختمان را تحت کنترل خود درآورد.

کنترلر دینامیک 7 اینچ در ورودی ساختمان هوشمند نصب می شود و امکان کنترل تمام تجهیزات خانه هوشمند از یک نقطه را برای کاربر فراهم می کند. به عنوان مثال پس از ورود به ساختمان می توانید بلافاصله سناریوی ورود را اجرا کنید و یا هنگام خروج از ساختمان می توانید سناریوی خروج را با استفاده از کنترلر دینامیک 7 اینچ اجرا کنید.

پکیج هوشمندسازی ویلایی حرفه ای

تجهیزات موجود در پکیج هوشمندسازی ویلایی کامل عبارتند از:

  • 1 دستگاه کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند (گِیت وِی)
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 4 پل
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 3 پل
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 2 پل
  • 3 عدد کلید لمسی هوشمند 1 پل
  • 9 عدد ماژول عملگر هوشمند
  • 4 عدد عملگر شیر اهرمی
  • 2 عدد رله تابلویی 6 کانال
  • کنترلر دینامیک 10 اینچ

پکیج هوشمندسازی ویلایی حرفه ای

از کلیدهای لمسی هوشمند 4 پل موجود در پکیج می توانید جهت روشنایی پذیرایی (2 عدد) و آشپزخانه استفاده کنید. از کلیدهای لمسی هوشمند 3 پل جهت کنترل سیستم روشنایی اتاق خواب ها استفاده کنید و کلیدهای لمسی هوشمند دو پل را در سرویس و حمام بکار بگیرید.

کلیدهای لمسی هوشمند 1 پل موجود در این پکیج جهت سیستم روشنایی تراس، آلاچیق و یا راهرو قابل استفاده هستند. با استفاده از 10 ماژول عملگر هوشمند، 10 عدد از پریزهای موجود در ساختمان هوشمند را به پریز هوشمند تبدیل کنید. به عنوام مثال پریز چای ساز، سینمای خانگی و … .

از دو عدد عملگر شیر اهرمی جهت کنترل سیستم آبیاری استفاده کنید. با توجه به اینکه بازه زمانی آبیاری همه گیاهان و درختان یکسان نیست، بهتر است برای گل ها و درختان از سیستم آبیاری مجزا استفاده شود.

2 عدد از عملگرهای شیر اهرمی را نیز برای شیر اصلی آب و گاز استفاده کنید تا بتوانید آن ها را از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه کنترل کنید. در این پکیج دو عدد رله تابلویی 6 کانال در نظر گرفته شده است که قادر است تمام سیستم روشنایی حیاط و نورپردازی ساختمان را تحت کنترل خود درآورد.

کنترلر دینامیک 10 اینچ در ورودی ساختمان هوشمند نصب می شود و علاوه بر زیبایی، امکان کنترل تمام تجهیزات خانه هوشمند از یک نقطه را برای کاربر فراهم می کند. به عنوان مثال پس از ورود به ساختمان می توانید بلافاصله سناریوی ورود را اجرا کنید و یا هنگام خروج از ساختمان می توانید سناریوی خروج را با استفاده از کنترلر دینامیک 10 اینچ اجرا کنید.

در صورتی که تجهیزات هوشمندسازی ویلایی در نظر گرفته شده در پکیج ها نیاز شما را برآورده نکرد، شما می توانید متناسب با نیاز خود تجهیزات هوشمندسازی ساختمان را سفارش دهید. همکاران ما در واحد مشاوره فنی آماده پاسخگویی به سوالات قبل از خرید و بعد از خرید شما هستند. با ما در ارتباط باشید…

دیدگاهتان را بنویسید