دوربین هوشمند Arlo Pro یک گجت جذاب

فهرست مطالب

امروز با بررسی دوربین هوشمند Arlo Pro در خدمت شما هستیم. در سری مقالات بررسی تجهیزات هوشمندسازی ساختمان در نظر داریم جدیدترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان را مورد ارزیابی قرار دهیم. تجهیزات هوشمندسازی ساختمان طیف گسترده ای از محصولات را شامل می شوند.

از کلدی لمسی هوشمند گرفته تا رله هوشمند، دوربین هوشمند، دستیار صوتی، قفل هوشمند و ….. . علاوه بر این روز به روز بر تعداد گجت های هوشمند تولید شده افزوده می شود.

از جمله تجهیزات هوشمندسازی ساختمان که کاربرد زیادی دارد و علاقه مندان زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده است، دوربین هوشمند است. شرکت های مختلفی در زمینه تولید دوربین امنیتی هوشمند فعالیت می کنند و محصولات متنوعی تولید می کنند. در بررسی مجله اینترنتی CNET عنوان بهترین دوربین هوشمند سال 2019 به دوربین هوشمند Arlo Pro داده شده است.

دوربین هوشمند Arlo Pro دارای باتری قابل شارژ است. همچنین یک بلندگو دارد که می تواند در صورت ورود یک مهمان ناخوانده به محیط، به او اعلام کند از خانه من برو بیرون… همچنین امکان پخش آزیر صوتی نیز فراهم شده است.

قابلیت های دوربین هوشمند Arlo Pro

دوربین هوشمند Arlo Pro قابلیت نصب در داخل و بیرون ساختمان را دارد. همچنین نسبت به نسل های قدیمی تر Arlo امکانات بیشتری دارد. از جمله فضای ابری رایگان به مدت 7 روز، زاویه پوشش لز گسترده، آژیر داخلی با صدای بلند و قابلیت اتصال به هاب WIFI نسل بعدی Arlo، قابلیت اتصال به IFTTT و همچنین پلتفرم اشیا هوشمند سامسونگ را داراست.

دوربین Arlo Pro یک انتخاب خوب است به ویژه برای کاربردهای بیرون ساختمان. سیستم امنیتی Arlo توسعه پذیر است به ویژه اینکه شرکت Arlo کیت های چند دوربینه را عرضه کرده است. این کیت ها به شما امکان می دهند دوربین های بیشتری را به روتر WIFI متصل کنید.

دوربین های Arlo ساده در عین سادگی امکانات خوبی را در اختیار کاربر می گذارند. تفاوت عمده این دوربین با دوربین های ساده، در انتخاب باتری مورد استفاده در این دوربین هاست.

در این دوربین های به جای استفاده از باتری CR123 که می تواند توان مصرفی یک دوربین را تامین کند، از یک باتری قابل شارژ استفاده شده است که دوربین را قادر می سازد به مدت 4 تا 6 ماه در هر شرایط کاری به فعالیت خود ادامه بدهد.

تجهیزات هوشمندسازی ساختمان - دوربین هوشمند Arlo Pro

در دوربین هوشمند Arlo Pro نه تنها بر WIFI جهت دسترسی به هاب افزایش یافته (یش از 72 متر) بلکه یه آژیر صوتی با قدرت خروجی 100 دسی بل نیز به آن افزوده شده است.

تنظیمات

جهت انجام تنظیمات بر روی آزیر صوتی می توانید از اپلیکیشن کاربردی Arlo که بر روی گوشی های اندروید و IOS قابل نصب است استفاده کنید. نکته قابل توجه در مورد دستگاه این است که آژیر صوتی بر روی هاب نصب شده است؛ بنابراین چنانچه دوربین در بیرون از خانه نصب شده باشد و هاب در داخل خانه باشد، به محض تشخیص حضور فرد ناشناس توسط دوربین، آزیر صوتی فعال می شود.

اما این صدا در داخل خانه شنیده می شود. اگر چه 100 دسی بل صدای بسیار بلندی تولید می کند، اما شاید آنقدر زیاد نباشد که شخصی را که بیرون خانه شماست بترساند.

ویدیوی زیر بررسی کوتاه دوربین هوشمند Arlo Pro را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید