کلید لمسی ایرانی گلدور

فهرست مطالب

کلید لمسی ایرانی گلدور با تنوع زیاد در طرح و رنگ و کیفیت بالای قطعات مورد استفاده روانه بازار شده است. این کلیدها با نصب راحت و خدمات پس از فروش مناسب خیال شما را از یک انتخاب درست راحت می کنند. قابلیت نصب در انواع قوطی کلید، رویه کریستال گرمادیده و اخذ استانداردهای بین المللی از دیگر مزایای این کلیدهاست. در این نوشتار به بررسی کلید لمسی ایرانی گلدور خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید …

تولد کلید لمسی ایرانی گلدور

سال ها پیش که صنعت هوشمند سازی ساختمان به عنوان یک فناوری نوظهور مطرح شده بود، بازار ایران محلی برای جولان محصولات خارجی بود. در کنار تجهیزات هوشمند سازی ساختمان، کلیدهای لمسی نیز به دلیل زیبایی و لوکس بودن مورد توجه قرار گرفتند. هر روز اخباری از ورود برندهای جدید به بازار ایران مخابره می شد. پس از چندین سال تجربه در زمینه نصب و راه اندازی ساختمان هوشمند و با تکیه بر دانش فنی موجود، کلید لمسی ایرانی گلدور متولد شد.

همزمان با محصولات گلدور تولیدکنندگان دیگری نیز در ایران اقدام به تولید کلید لمسی نمودند. در حال حاضر چند تولید کننده خوب ایرانی از جمله پارمیس، مایا، هانتا، گلدور و … در این حوزه فعالیت می کنند. اگرچه برندهای خارجی بسیار زیادی نیز در بازار ایران حضور دارند.

تنوع کلید لمسی گلدور

تنوع محصولات گلدور را می توان از چند منظر مورد بررسی قرار داد. اولین و شاید مهمترین روش دسته بندی کلیدها، دسته بندی براساس تعداد پل آن هاست. کلید لمسی ایرانی گلدور در انواع زیر عرضه می شود:

  • کلید لمسی یک پل
  • کلید لمسی دو پل
  • کلید لمسی سه پل
  • کلید لمسی چهار پل
  • کلید لمسی شش پل
  • کلید لمسی هشت پل

تنوع در تعداد پل کلیدها شما را قادر می سازد براساس نیاز پروژه و نه براساس محصولات موجود خرید کنید. کلیدهای لمسی یک پل تا چهار پل را می توانید در انواع قوطی کلید ایرانی نصب کنید. برای استفاده از کلیدهای شش پل و هشت پل باید از قوطی کلید دوبل استفاده کنید. این قوطی کلیدها با فاصله مشخص (متفاوت از فاصله استاندارد دو قوطی کلید متصل به هم) روی دیورا نصب می شوند.

برای استفاده از انواع کلید لمسی (ایرانی و خارجی) وجود سیم های فاز و نول در قوطی کلید به منظور تامین تغذیه کلید الزامی است.

کریستال گرمادیده یا چوب؟

جنس رویه از جمله مشخصات مهم کلیدهای لمسی است. جنس رویه علاوه بر زیبایی، روی عملکرد و کارایی کلید نیز تاثیر گذار است. اگرچه با رعایت استانداردهای طراحی و تنظیم حساسیت تاچ می توان تاثیر جنس رویه بر عملکرد تاچ را تا حدودی کاهش داد. کلید لمسی ایرانی گلدور از کریستال گرمادیده به عنوان متریال رویه بهره می برد. علاوه بر این کلید لمسی با رویه چوب طبیعی نیز به صورت سفارشی توسط خانه هوشمند گلدور تولید می شود.

ما به سلیقه شما احترام می گذاریم!

کلیدهای گلدور به صورت پیشفرض در سه رنگ مشکی، سفید و بژ تولید می شوند. این تنوع رنگ روی همه پل ها و انواع کلیدهای لمسی و هوشمند عرضه می شود. آیکون مورد استفاده برای محل های لمس یک مربع با گوشه های گرد است.

نمونه سفارشی کلید لمسی ایرانی گلدور

علاوه بر این ما قادر هستیم کلیدهای لمسی با طراحی سفارشی را برای شما تولید کنیم. کافی است رنگ رویه و آیکون مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید. ما کلید لمسی ایرانی گلدرو را متناسب با سلیقه شما تولید می کنیم.

مدار قدرت قابل اعتماد

بخشی از کلید لمسی که وظیفه قطع و وصل برق را بر عهده دارد، مدار قدرت نامیده می شود. از دو قطعه متفاوت می توان در مدار قدرت کلید لمسی بهره برد. انتخاب ساده تر و ارزان تر استفاده از ترایاک است. یک قطعه الکترونیکی کوچک که با تحریک یکی از پایه ها، ولتاژ ورودی را به خروجی منتقل می کند. این قطعه برای جریان های پایین مناسب است. از طرف دیگر با توجه به ولتاژ تحریک کم، حساسیت بالایی به نویز نشان می دهد.

انتخاب بهتر و البته پر هزینه تر استفاده از رله است. رله ها با جریان های مختلف تولید می شوند. حداکثر جریان قابل تحمل رله ها تعیین کننده ابعاد آن هاست. ولتاژ تحریک مورد نیاز رله ها متفاوت است اما به دلیل بالا بودن این ولتاژ، حساسیت رله ها به نویز بسیار پایین است. کلید لمسی ایرانی گلدور از رله های قدرتمند 7 آمپری در مدار قدرت بهره می برد.

استفاده از رله علاوه بر کاهش چشمگیر نویزپذیری، امکان کنترل مصرف کننده های با توان بالاتر را نیز برای کلید فراهم می کند.

تولید سفارشی

شاید شما هم علاقه مند به استفاده از کلیدهای خاص خودتان باشید. رنگ و طرح  اختصاصی، درج لوگو روی کلید و … آپشن های جذابی هستند که تنها برخی از تولید کنندگان قادرند آن ها را ارائه کنند. علاوه بر این گاهی ممکن است نیاز به کلیدی با مشخصات فنی متفاوتی داشته باشید. این حالت بیشتر زمانی رخ می دهد که از کلید لمسی به عنوان کلید فرمان سیستم هوشمند استفاده می کنید.

مفتخریم اعلام کنیم که کلید لمسی ایرانی گلدور قابلیت سفارشی سازی صفر تا صد دارد. این محصول توسط متخصصان توانمند ایرانی در شرکت گلدور طراحی و تولید می شود. به دلیل دانش عمیق و تسلط کامل بر طراحی و تولید کلید، امکان هرگونه سفارشی سازی برای ما وجود دارد.

جمع بندی

اگر قصد خرید کلید لمسی دارید، پیشنهاد ما به شما کلید لمسی ایرانی گلدور است. این کلید علاوه بر کیفیت بالای قطعات و ساخت، دارای 10 سال خدمات پس از فروش است. نصب راحت در انواع قوطی کلید و استفاده از رله های قدرتمند 10 آمپری از دیگر مزایای این کلیدهاست. کلیدهای گلدور را می توانید به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با پروژه خود تحویل سفارش دهید. جهت ثب سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید