بهترین دوربین نظارتی هوشمند 2019

فهرست مطالب

امروز به معرفی دوربین نظارتی هوشمند سال 2019 خواهسم پرداخت. در اولین مقاله بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 به بیان خلاصه ای در مورد تکنولوژی خانه هوشمند و همچنین معرفی بهترین دستگاه های کنترل کننده مرکزی خانه هوشمند پرداختیم.

در این مقاله به معرفی دومین گروه از بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 می پردازیم. این گروه شامل انواع دوربین نظارتی است. با ما همراه باشید.

بهترین دوربین نظارتی هوشمند 2019

  • دوربین نظارتی هوشمند I Camera Keep Pro

این دوربین توسط شرکت I Smart تولید شده و قادر است به صورت مستقل به عنوان یک دوربین امنیتی فعالیت کند. علاوه بر این قادر است به عنوان بخشی از سیستم امنیتی I SMART نیز عمل کند.

بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 - دوربین

این دوربین هوشمند قابلیت های زیادی دارد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سنسور تصویر پرقدرت 1080 پیکسل
  • سیستم پردازش صوت و تصویر
  • پایه مکانیکی شیب دار با قابلیت حرکت
  • ضبط تصاویر در برش زمانی (time laps)
  • ….

علاوه بر تمام موارد ذکر شده در بالا این دوربین نظارتی هوشمند قابلیت ردگیر حرکت دارد که به کمک آن می تواند شخص را در اطراف اتاق دنبال کند. این دوربین قابلیت نصب حافظه جانبی (SD card) برای ذخیره سازی محلی و همچنین ذخیره سازی تصاویر در فضای ابری را داراست.

همچنین از پروتکل IFTTT پشتیبانی می کند که امکان برقراری ارتباط با دستیار صوتی را برای شما فراهم می کند. شما با خرید دوربین I Camera Keep Pro یک دوربین امنیتی داخلی فوق العاده خواهید داشت.

  • دوربین نظارتی هوشمند Wyze Cam Pan

این دوربین نیز از جمله بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 است. این دوربین در شرکتی به متعلق به کارکنان سابق آمازون تولید شده است. با وجود اینکه عمر شرکت کمتر از دو سال است، در همین مدت کوتاه دو نمونه دوربین وارد بازار کرده است.

دوربین های Wyze Cam و Wyze cam v2 اولین نمونه های معرفی شده توسط این کمپانی بودند. جدیدترین نمونه معرفی شده توسط این شرکت دوربین Wyze Cam Pan است که قیمت آن فقط 30 دلار است.

دوربین نظارتی Wyze cam

این دوربین تمام قابلیت های نمونه های قبلی را داراست. از جمله قابلیت های این دوربین می توان به تشخیص حرکت و صدا، ضبط تصاویر در برش زمانی (time laps) ، حافظه ابری رایگان و پایه مکانیکی شیب دار اشاره کرد. این دوربین از پروتکل IFTTT پشتیبانی می کند که دوربین را قادر می سازد با دستیار صوتی ارتباط برقرار کند.

  • دوربین نظارتی Sky Bell HD

نمونه متفاوتی از دوربین نظارتی هوشمند، زنگ ویدیویی Sky Bell HD است که امکان مشاهده تصویر و گفتگو با اشخاص پشت در را برای شما فراهم می کند. این زنگ ویدیویی قادر است تصاویر رنگی با جزئیات زیاد و کیفیت 1080 پیکسل و قابلیت دید در شب ارائه کند.

دوربین نظارتی SKY Bell

این دوربین همچنین با تعداد زیادی از تجهیزات هوشمندسازی ساختمان تجمیع می شود و همچنین از یک حافظه ابری برای ذخیره سازی فیلم استفاده می کند که در این دسته از تولیدات نادر است. لازم به ذکر است همه انواع دوربین نظارتی هوشمند نامبرده شده در این مقاله امکان برقراری ارتباط با نرم افزار کاربردی خانه هوشمند را دارند.

ارتباط دوربین با نرم افزار کاربردی خانه هوشمند به معنای امکان مشاهده تصاویر دوربین بر روی تلفن همراه است. همچنین زنگ ویدیویی این امکان را دارد که به محض فشرده شدن کلید زنگ توسط شخص، پیغامی را به تلفن همراه کاربر ارسال کند.

همچنین در صورت نیاز کاربر قادر است از طریق تلفن همراه خود با شخص پشت در مکالمه صوتی داشته باشید. البته شما می توانید تصویر شخص پشت در را ببینید ولی شخص پشت در فقط صدای شما را می شنود. درست مانند آیفون تصویری.

دیدگاهتان را بنویسید