تجهیزات سرمایش و گرمایش هوشمند 2019

فهرست مطالب

از جمله مهمترین بخش های خانه هوشمند می توان به سرمایش و گرمایش هوشمند اشاره کرد. کارشناسان مختلفی اقدام به بررسی تجهیزات خانه هوشمند کرده اند و براساس آن بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2019 را معرفی کرده اند.

یکی از منابع معتبر که اقدام به بررسی و معرفی بهترین تجهیزات خانه هوشمند 2019 کرده است، مجله اینترنتی PCmag است. در ادامه بررسی این مجله در مورد بهترین تجهیزات سرمایش و گرمایش هوشمند را می خوانیم.

سرمایش و گرمایش هوشمند

در مقالات قبلی به بررسی خانه هوشمند پرداختیم و تمام جنبه های مختلف آن را مورد بررسی قرار دادیم. یکی از بخش های خانه هوشمند ترموستات هوشمند است. از ترموستات هوشمند به عنوان سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند نیز یاد می شود.

در مقاله جدیدترین تجهیزات خانه هوشمند 3 ، ترموستات هوشمند را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم. به صورت خلاصه ترموستات هوشمند یک سیستم کنترل سرمایش و گرمایش است که از طریق تلفن همراه هوشمند قابل کنترل است.

عملکرد ترموستات هوشمند به این گونه است که یک دما را به عنوان دمای مرجع از کاربر دریافت می کند تا دمای محیط را به آن دما برساند. ترموستات هوشمند همچنین از چند سنسور که در نقاط مختلف محیط نصب می شوند، جهت اندازه گیری دمای فعلی محیط استفاده می کند.

پس از ذخیره سازی دمای مورد نظر کاربر و اندازه گیری دمای محیط، با مقایسه دمای فعلی و دمای مطلوب عملیات مورد نظر برای تنظیم دما برنامه ریزی می شود.

چنانچه نیاز به گرم شدن محیط باشد دستور روشن شدن سیستم گرمایشی (موتورخانه یا پکیج) و چنانچه نیاز به خنک شدن محیط باشد، دستور روشن شدن سیستم سرمایشی (کولر) توسط ترموستات صادر می شود.

جایگاه ترموستات هوشمند در سرمایش و گرمایش هوشمند، انکار نشدنی است. چرا که بسیاری از کاربران علاقه مند هستند هنگامی که وارد منزل یا محل کار خود می شوند دمای محیط در حد استاندارد مورد نظر آن ها باشد.

ترموستات هوشمند به کاربر امکان می دهد تا به راحتی و با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود، از هر جای دنیا که بخواهد دمای مورد نظر خود را تنظیم کند. پس از آشنایی مختصر با ترموستات هوشمند و نحوه عملکرد آن به معرفی بهترین ترموستات های هوشمند سال 2019 می پردازیم.

بهترین سیستم های سرمایش و گرمایش هوشمند 2019

  • ترموستات هوشمند ECObee4

زمانی که در سال 2015 ترموستات هوشمند ECObee3 را مورد ارزیابی قرار دادیم، این ترموستات هوشمند با دلیل طراحی صاف، قابلیت های بیشمار و استفاده راحت، بهترین نمونه موجود در بازار بود. همچنین سنسورهای دوست داشتنی برای آن در نظر گرفته شده بود که در نقاط مختلف قرار می گرفتند و به صورت بی سیم دما را گزارش می کردند.

تجهیزات خانه هوشمند 2019 - ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند ECObee4 همه ویژگی های جذاب ECObee3 را دارد. علاوه بر این پشتیبانی از دستیار صوتی ALEXA آمازون نیز به آن افزوده شده است. با استفاده از ECObee4 قادر خواهید بود با فرمان های صوتی دمای محیط مورد نظرتان را کنترل کنید. علاوه بر این با تلفن همراه هوشمند خود نیز می توانید کنترل دمای محیط را انجام دهید. این ترموستات جز بهترین تجهیزات سرمایش و گرمایش هوشمند 2019 است.

  • ترموستات هوشمند Nest learning

ترموستات یادگیر Nest از تکنولوژی ارتباطی WIFI استفاده می کند؛ بنابراین می توانید دما را از طریق تلفن همراه هوشمند، تبلت یا کامپیوتر به راحتی کنترل کنید. ترموستات هوشمند Nest نسل جدید ترموستات های هوشمند گوگل است که به نسبت نسل های قبلی آن صفحه نمایش بزرگتری دارد وتعداد سنسورهای آن نیز کمی بیشتر از نمونه های قبلی آن است.

اگر به نظر شما ترموستات هوشمند Nest Learning قیمت بالایی دارد می توانید از ترموستات هوشمند Nest E استفاده کنید که قیمت آن فقط 80 دلار است. براساس بررسی انجام شده در این مقاله، ترموستات هوشمند ECObee4 و ترموستات هوشمند Nest Learning از جمله بهترین تجهیزات سرمایش و گرمایش هوشمند 2019 هستند.

اگر شما هم ترموستات هوشمندی می شناسید به ما و مخاطبان عزیزمان معرفی کنید …

دیدگاهتان را بنویسید