همه چیز درباره ی کلید لمسی سه پل

فهرست مطالب

کلید لمسی سه پل یک جانشین حرفه ای و مدرن برای کلیدهای روشنایی است. این کلیدها از تکنولوژی صفحات لمسی برای دریافت فرمان های کاربر استفاده می کنند. همزمان با گرایش شهروندان به تکنولوژی های جدید کلیدهای لمسی نیز جایگاه خود را در بین کاربران پیدا کرده اند.

از اینرو شرکت های مختلفی اقدام به تولید کلید لمسی می کنند. کلیدهای لمسی را می توان براساس تعداد پل آن ها دسته بندی کرد. کلید لمسی یک پل، کلید لمسی دو پل، کلید لمسی سه پل، کلید لمسی چهار پل و کلیدهای شش و هشت پل از این قبیل اند. در این نوشتار به بررسی کلیدهای لمسی سه پل گلدور می پردازیم.

کلید لمسی سه پل گلدور

این کلیدها با رویه کریستال ضد خش و در رنگ های متنوع عرضه می شوند. با توجه به فضا و شرایط دکوراسیون داخلی خود می توانید هر یک از این کلیدها را انتخاب کنید. کلید لمسی سه پل گلدور در رنگ های مشکی، سفید و بژ تولید می شود. با توجه به انجام تمام مراحل تولید توسط شرکت گلدوِر، ما قادریم هرگونه سفارشی سازی را بر روی کلید انجام دهیم. سفارشی سازی رنگ و آیکون و حتی سفارشی سازی عملکرد کلید امکان پذیر است.

کلید لمسی سه پل گلدورکلید لمسی گلدور در سه نوع لمسی ساده، ریموتی و لمسی هوشمند عرضه می شود. کلید لمسی هوشمند قابلیت کنترل از طریق اپلیکیشن را نیز برای کاربر فراهم می کند. کلید لمسی ریموتی را نیز می توانید از راه دور و به کمک ریموت کنترل کنید. خدمات سفارشی سازی بر روی هر سه نوع کلید لمسی قابل ارائه است.

چرا کلیدهای گلدور

علاوه بر مزایای یاد شده کلید لمسی سه پل گلدور قابلیت های دیگری نیز دارد که خیال شما را از یک انتخاب درست راحت می کند. در ادامه به بیان برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

قابلیت نصب در انواع قوطی کلید

کلیدهای لمسی گلدور را می توانید در انواع قوطی کلید به راحتی نصب کنید. یکی از چالش های مصرف کنندگان کلید لمسی، عدم قابلیت نصب برخی برندها در قوطی کلیدهای ایرانی است. این چالش زمانی بیشتر می شود که شما بخواهید کلید را در یک ساختمان در حال استفاده نصب کنید. چرا که در اینصورت با چالش تعویض قوطی کلید و … باید دست و پنجه نرم کنید. با خرید کلید لمسی سه پل گلدور این چالش را نخواهید داشت.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش برای لوازم الکترونیکی بسیار ضروری است. کلید لمسی به صورت مداوم و پیوسته به برق متصل است. از جمله مشکلات شایع شبکه توزیع می توان به دو فاز شدگی و نوسانات برق اشاره کرد. بروز هر یک از این مشکلات می تواند آسیب های جدی به کلید لمسی شما وارد کند.

اگرچه نوسان برق را می توان با بکارگیری روش هایی پوشش داد، با این وجود احتمال آسیب به صفر نمی رسد. با توجه به مطالب بیان شده و همچنین شرایط ناخواسته دیگری که ممکن است برای کلیدها به وجود بیاید، خدمات پس از فروش یک ضرورت برای کلید لمسی محسوب می شود.

کلید لمسی سه پل گلدور دارای 10 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش است:

  • 1 سال گارانتی تعویض
  • 2 سال گارانتی تعمیر رایگان
  • 7 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش

توان مصرفی پایین

با توجه به اتصال دائم کلیدها به برق و مصرف توان، این تجهیزات یک مصرف کننده الکتریکی هستند. برخی از کلیدهای لمسی طراحی استانداردی ندارند. توان مصرفی این کلیدها بالاست. استفاده از این کلیدها می تواند هزینه برق مصرفی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

کلید لمسی سه پل گلدور با توان مصرفی کمتر از 0.2 وات تولید شده است. میزان برق مصرفی این کلیدها بسیار ناچیز است. مصرف توان این کلید در یک ماه کمتر از 150 وات خواهد بود.

قابلیت توسعه و پشتوانه

ممکن است به دلایل اقتصادی و یا مقتضیات زمانی، لازم باشد خانه خود را در چند مرحله به کلیدهای لمسی مجهز کنید. به عنوان مثال در مرحله اول پذیرایی خود را تجهیز کنید و در آینده اتاق خواب ها را. ما قادریم در هر زمان کلید مورد نیاز شما را با طرح کلیدهایی که قبلا تهیه کرده اید و یا هر طرح جدیدی تولید کنیم.

اگر سوالی در مورد کلید لمسی سه پل گلدور و یا سایر محصولات ما دارید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید