دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند گلدوِر

دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند (گِیت وِی) مغز متفکر و هسته مرکزی سیستم خانه هوشمند گلدوِر است. این دستگاه در لایه میانی ساختار کنترلی خانه هوشمند قرار می گیرد. این دستگاه از یک سو با لایه کنترلی کاربر شامل تلفن همراه و پنل لمسی هوشمند؛ و از سوی دیگر با نودهای عمل کننده از قبیل کلید هوشمند، رله هوشمند و … در ارتباط است.

فرمان های کنترلی توسط کاربر برای گیت وِی ارسال شده و گیت وِی دستورات متناسب را به نودهای عمل کننده ارسال می کند. سپس نودهای عمل کننده دستورات کاربر را اجرا و فیدبک آن را برای دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند ارسال می کنند. در ادامه این فیدبک از طریق اپلیکیشن برای کابر ارسال خواهد شد.

دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند گلدور

قابلیت های گِیت وِی گلدور

همیشه قابلیت ها و توانمندی ها هستند که یک دستگاه را متمایز می کنند. در ادامه به بررسی بارزترین شاخصه های دستگاه کوچک همه فن حریف گلدوِر می پردازیم!

ارتباط پایدار و مطمئن

دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند گلدوِر قابلیت های فراوانی دارد که خیال شما را راحت می کند. گیت وِی گلدوِر به اینترنت متصل می شود. علاوه براین جهت اطمینان خاطر از دسترسی 100 درصدی کاربر به خانه هوشمند، به سیم کارت نیز مجهز شده است. وجود دو راه ارتباطی مختلف، احتمال عدم دسترسی کاربر به خانه هوشمند را به حداقل ممکن می رساند.

دسترسی بدون نیاز به اینترنت

دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند قادر است با ارتباط وای فای و بدون نیاز به اینترنت به پنل لمسی هوشمند و تلفن همراه هوشمند کاربر متصل شود. شرط برقرای این ارتباط قرار داشتن پنل و موبایل در محدوده برد گِیت وِی است. زمانی که در خانه هستید بدون اینترنت با موبایل همه چیز را کنترل کنید!

ارتباط بی سیم با نودهای عمل کننده

یکی از چالش های استفاده از خانه هوشمند در پروژه های در حال استفاده، سیم کشی و اتصال تجهیزات به دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند است. برای رفع این مشکل، اتصال گیت وِی با نودهای عمل کننده از طریق ارتباط رادیویی (RF) برقرار می شود. برای استفاده از خانه هوشمند گلدوِر نیازی به تغییر سیم کشی و یا سیم کشی دوباره نیست.

دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند گلدوِر، یک نگهبان هوشیار

گیت وِی گلدوِر می تواند به عنوان یک سیستم امنیتی پایه عمل کند. این دستگاه به یک سنسور تشخیص حرکت مجهز شده است. با فعال سازی حالت امنیتی، در صورت مشاهده هرگونه حرکت، سناریوی امنیتی خانه هوشمند گلدوِر اجرا می شود. گیت وِی می تواند ورود غیر مجاز را از طریق پیامک و تماس تلفنی به کاربر اطلاع دهد.

جهت اطمینان خاطر بیشتر شما امکان اتصال سنسورهای امنیتی خارجی بر روی نسخه جدید دستگاه در نظر گرفته شده است. دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند گلدور امکان برقراری تماس و ارسال پیامک به 10 شماره تلفن مختلف را داراست.

همچنین جهت ارتقا امنیت کاربر می تواند با طراحی سناریوهای مختلف حضور خود را در خانه شبیه سازی کند. پس از تشخیص ورود غیرمجاز نیز می توان سناریوهای مختلفی را اجرا کرد. به عنوان مثال پس از تشخیص حضور غیرمجاز در خانه، لامپ های راهرو روشن می شود و صدای شما که از قبل ضبط شده است پخش می شود. نتیجه اجرای این سناریو فرار کردن دزد خواهد بود. علاوه بر این امکان پخش هشدار صوتی صوتی نیز برای گیت وِی تعریف شده است.

مراقب مصرف انرژی هستیم!

دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند گلدور قابلیت اجرای سناریوی صرفه جویی در مصرف (Sleep Guard) را دارد. به دلیل وجود سنسور حرکت بر روی گیت وِی، کاربر می تواند با تعریف یک سناریو لامپ ها و سایر مصرف کننده ها را خاموش کند. با اجرای سناریو در صورت عدم تشخیص حرکت در یک زمان مشخص که توسط کاربر تعیین می شود، لامپ ها و سایر مصرف کننده های مورد نظر خاموش می شوند.

 به عنوان مثال اگر شما جلوی تلویزیون خوابتان ببرد یا فراموش کنید لامپ های پذیرایی را خاموش کنید، با فعال کردن حالت صرفه جویی در مصرف، گیت وِی پس از زمانی که شما تعیین می کنید لامپ ها و تلویزیون را خاموش می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

استانداردهای دستگاه کنترل مرکزی خانه هوشمند 

  • استاندارد بین المللی IEC(International Electrotechnical Commission)

این موسسه بین المللی در زمینه تدوین کلیه استانداردهای مرتبط با الکترونیک، الکتریسیته، انتقال نیرو و … فعالیت می کند. کلید لمسی هوشمند تولید شده در شرکت طراحان فناوری گلدوِر دارای استاندارد سازگاری الکترومغناطیسی تجهیزات وایرلس IEC هستند. براساس این استاندارد، کلیدهای هوشمند تولید گلدوِر از سایر تجهیزات نویز نمی گیرند و علاوه بر این، برای سایر تجهیزات نویز مخرب ایجاد نمی کنند.

بنابراین احتمال تداخل در کارکرد کلید لمسی هوشمند گلدوِر و سایر تجهیزات وایرلس به حداقل ممکن رسیده است.

  • استاندارد CE

محصولاتی که واجد دریافت علامت CE می‌شوند،  از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار می گیرند. محصولاتی که موفق به کسب نشان CE می شوند مجوز فروش در کشور های اتحادیه اروپا را در کنار سایر محصولات بومی خواهند داشت. کلید لمسی هوشمند شرکت گلدوِر، با الزامات این استاندارد منطبق است.

  • گلدوِر دوستدار محیط زیست

کلیه قطعات الکترونیکی استفاده شده در تولید این کلید دارای استاندارد زیست محیطی

Restriction of Hazardous Substances (RoHS) هستند.