هوشمند سازی ساختمان مشهد را با ما تجربه کنید

فهرست مطالب

شرکت خانه هوشمند گلدور تولید کننده و مجری هوشمند سازی ساختمان مشهد، با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی است. محصولات ما در سه گروه کلیدهای لمسی، کلیدهای ریموتی و تجهیزات هوشمند به بازار عرضه می شوند. تجهیزات هوشمند گلدور با بهره بردن از پروتکل ارتباطی وای فای، بدون نیاز به تغییر سیم کشی و زیرساخت نصب، نیازهای شما را برآورده می کنند. کافی است به ما بگویید امکانات مورد نظر شما چیست، ما توانایی برآورده کردن نیاز شما را داریم.

جهت ثبت سفارش هوشمند سازی ساختمان مشهد تماس بگیرید

 اصول هوشمند سازی ساختمان همیشه ثابت است. اما به نظر می رسد هدف شما، پیدا کردن شرکتی است که هوشمند سازی ساختمان مشهد را برای شما به انجام برساند.

شرکت خانه هوشمند گلدوِر تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی ساختمان با استانداردهای روز اروپا از جمله IEC و CE است. ما در نقاط مختلف ایران همکارانی داریم که امور هوشمند سازی ساختمان شما را انجام خواهند داد. علاوه بر این تجهیزات هوشمند سازی ساختمان گلدوِر را می توانید به راحتی نصب و راه اندازی کنید. 

همچنین ما نمایندگان مجرب و متعهدی جهت هوشمند سازی ساختمان مشهد داریم که آماده ارائه خدمات به شما هستند. جهت آشنایی با تجهیزات هوشمند سازی ساختمان گلدوِر و برخی پروژه های انجام شده در سطح مشهد با من همراه باشید.

سیستم خانه هوشمند گلدوِر چگونه کار می کند؟

با توجه به تکنولوژی ارتباطی مورد استفاده برای تجهیزات، نحوه عملکرد آن ها متفاوت است. محصولات خانه هوشمند گلدور در دو گروه سیمی و بی سیم تولید می شوند. محصولات بی سیم بر بستر ارتباط وای فای تبادل داده می کنند. این تجهیزات و نیازی به تغییر سیم کشی ندارند. تجهیزات مدباس اما از بستر استاندارد RS 485 جهت تبادل داده استفاده می کنند و نیاز به سیم کشی خط داده دارند.

خانه هوشمند وای فای

اگر دوست دارید شخصا پروژه هوشمندسازی ساختمان مشهد را اجرا کنید، خانه هوشمند وای فای بهترین انتخاب است. این تجهیزات به صورت مستقیم و بدون نیاز به دستگاه واسط، به اینترنت متصل می شوند. ارتباط تجهیزات از طریق اینترنت با  سرور مرکزی گلدور و از آنجا به اینترنت متصل می شوند. برای استفاده از این تجهیزات به آی پی استاتیک نیاز ندارید. تجهیزات وای فای گلدور شامل کلید لمسی هوشمند وای فای، رله هوشمند و ترموستات هوشمند است که همه نیازهای شما را برآورده می کند.

هنگامی که در خانه حضور دارید بدون نیاز به اینترنت می توانید تجهیزات را با موبایل کنترل کنید. زمانی که بیرون از خانه هستید به کمک موبایل و با اتصال به اینترنت، خانه هوشمند تحت فرمان شماست.

تجهیزات هوشمند مدباس

تجهیزات هوشمند مدباس گلدوِر جهت اتصال به اینترنت به دستگاه واسط نیازمندند. اگر چه رله های هوشمند مدباس گلدور می توانند نقش دستگاه مرکزی را نیز در شبکه بازی کنند. این تجهیزات را می توانید به کنترل کننده های پیشرفته از جمله plc نیز متصل کنید. نودهای عمل کننده به دو صورت کنترل محلی و کنترل از راه دور با موبایل عمل می کنند.

دستگاه کنترل مرکزی به مودم متصل می شود. زمانی که در خانه حضور دارید، بدون نیاز به اینترنت می توانید تجهیزات خود را کنترل کنید. زمانی که بیرون از خانه هستید از طریق اینترنت می توانید با خانه هوشمند در ارتباط باشید.

کافی است از طریق نرم افزار کاربردی خانه هوشمند گلدوِر  دستور مورد نظر را صادر کنید و منتظر اجرای دستورتان باشید به همین راحتی …

اگر قصد هوشمند سازی ساختمان مشهد با پروتکل مدباس را دارید، سیم کشی خط داده الزامی است.

تجهیزات هوشمند سازی ساختمان گلدور

در این بخش به معرفی تولیدات خانه هوشمند گلدوِر قابل استفاده در هوشمند سازی ساختمان مشهد می پردازیم. محصولات گلدوِر طیف گسترده ای دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هریک از محصولات بر روی لینک آن ها در زیر کلیک کنید.

هریک از تجهیزات قابلیت های متفاوتی دارند که با مراجعه به لینک های بالا می توانید اطلاعات کاملی را در مورد آن ها کسب کنبد.

پروژه های انجام شده هوشمند سازی ساختمان مشهد

شرکت گلدور با بهره گیری از نیروهای متخصص و تولید محصولات با کیفیت توانسته است پروژه های زیادی را در سطح کشور و حتی خارج از کشور اجرا کند. با توجه به اینکه مخاطبان این مقاله اغلب به دنبال پروژه های هوشمند سازی ساختمان مشهد هستند، به معرفی چند پروژه ساختمانی که توسط خانه هوشمند گلدوِر در مشهد اجرا شده است می پردازیم.

  • پروژه هوشمند سازی ساختمان مسکونی عمارت سفید

هوشمند سازی این پروژه مسکونی 10 واحدی با استفاده از محصولات گلدوِر، انجام شده است. از جمله قابلیت های ارائه شده در این پروژه می توان به کنترل هوشمند روشنایی و کنترل هوشمند سیستم های سرمایش و گرمایش اشاره کرد.

هوشمندسازی ساختملن مشهد - عمارت سفید

  • هوشمند سازی ساختمان پزشکان آبشار مشهد

از جمله پروژه های هوشمند سازی ساختمان مشهد که توسط گلدور انجام شده می توان به ساختمان آبشار اشاره کرد. این پروژه در 10 واحد مجزا هوشمند سازی شده است. تجهیزات مختلفی از جمله پنل لمسی دیواری، کلیدهای لمسی هوشمند و رله های هوشمند جهت کنترل تجهیزات الکتریکی در این پروژه مورد استفاده قرار گرفته است.

هوشمند سازی ساختمان مشهد - پروژه آبشار

پروژه های زیادی توسط خانه هوشمند گلدور در سطح مشهد هوشمندسازی شده اند که به دلیل پرهیز از اطاله کلام، از معرفی آن ها خودداری می کنم.

جهت آشنایی با سایر پروژه ها و خدمات شرکت خانه هوشمند گلدور در هوشمند سازی ساختمان مشهد با ما تماس بگیرید…

سفارش هوشمند سازی ساختمان مشهد

2 دیدگاه دربارهٔ «هوشمند سازی ساختمان مشهد را با ما تجربه کنید;

    • سلام جناب خانی وقت بخیر. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی با ما تماس بگیرید و یا از طریق تکمیل فرم تماس با ما، اطلاعات تماس را در اختیار ما بگذارید تا با شما تماس بگیریم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید