آموزش هوشمندسازی ساختمان

شرکت طراحان فناوری گلدوِر به منظور گسترش فناوری و انجام رسالت آموزشی خود، اقدام به برگزاری دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان می نماید.
در دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان بر پایه اینترنت اشیا، ابتدا مخاطبان با مبانی اینترنت اشیا آشنا می شوند و پس از آن به معرفی تجهیزات هوشمندسازی ساختمان مبتنی بر اینترنت اشیا پرداخته می شود.

کلیه تجهیزات هوشمندسازی ساختمان از جمله کلید لمسی هوشمند، کنترلر مرکزی خانه هوشمند، کنترلر دینامیک خانه هوشمند، ماژول عملگر هوشمند و … در این دوره آموزشی به فن آموزان ارائه می شود.

سرفصل های دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان

 

  • آشنایی با هوشمندسازی ساختمان

در این بخش کلیاتی در مورد هوشمندسازی ساختمان، انواع مختلف تجهیزات هوشمندسازی ساختمان و نحوه عملکرد هریک بیان می شود. برندهای مختلف داخلی و خارجی در زمینه تولید تجهیزات هوشمندسازی ساختمان فعالیت می کنند. در این دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان، توضیحاتی در مورد محصولات موجود در بازار ارائه می شود.

  • آشنایی با قابلیت های خانه هوشمند

پس از آشنایی با هوشمندسازی ساختمان، نوبت به آشنایی با قابلیت های خانه هوشمند می رسد. خانه هوشمند قابلیت های فراوانی دارد. از جمله قابلیت های هیجان انگیز خانه هوشمند می توان به کنترل سیستم روشنایی، آسانسور، درب پارکینگ، سیستم آبیاری، سیستم امنیتی و … با استفاده از نرم افزار کاربردی تلفن همراه اشاره کرد.
در دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان تمام قابلیت های خانه هوشمند برای شما تشریح می شود.

ۀآموزش هوشمندسازی ساختمان - قابلیت های خانه هوشمند

کنترلر مرکزی خانه هوشمند را می توان مغز متفکر خانه هوشمند نامید. این دستگاه کوچک و توانمند با نام های مختلفی از جمله گِیت وِی و هاب نیز شناخته می شود.
دستگاه کنترلر مرکزی خانه هوشمند از یک سو با نودهای عملگر شبکه خانه هوشمند از جمله کلید لمسی هوشمند و از سوی دیگر به وسیله نرم افزار کاربردی تلفن همراه با کاربر در ارتباط است.
کلیه فرمان های کنترلی که کاربر توسط نرم افزار کاربردی صادر می کند به وسیله دستگاه کنترلر مرکزی خانه هوشمند اجرا می شوند.

  • آشنایی با تجهیزات سیستم روشنایی هوشمند

منظور از سیستم روشنایی هوشمند لامپ هایی است که به وسیله تلفن همراه قابل کنترل هستند. جهت کنترل سیستم روشنایی با استفاده از تلفن همراه باید از کلید کنترل روشنایی هوشمند استفاده کنید.
کلید کنترل روشنایی هوشمند انواع مختلفی دارد. این کلیدها همچنین قابلیت های متنوعی دارند که در این دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان به صورت کامل آموزش داده می شود.

  • آشنایی با رله های هوشمند و کاربردهای آن

رله هوشمند از جمله بخش های جدانشدنی خانه هوشمند است. رله هوشمند قابلیت کنترل از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه را داراست.
این رله ها قابلیت های جذابی به خانه هوشمند اضافه می کنند که از آن جمله می توان به سیستم آبیاری هوشمند، درب هوشمند و … اشاره کرد.

  • آشنایی با نرم افزار کاربردی تلفن همراه خانه هوشمند

نرم افزار کاربردی تلفن همراه خانه هوشمند، رابط بین کاربر و سیستم خانه هوشمند است. شرکت های مختلف تولیدکننده تجهیزات هوشمندسازی ساختمان، نرم افزار کاربردی خانه هوشمند اختصاصی خود را دارند.
اما به صورت کلی نحوه عملکرد کلیه نرم افزارهای کاربردی خانه هوشمند یکسان است. تفاوت عمده نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه خانه هوشمند در رابط کاربری و قابلیت های نرم افزاری و … آن ها است.

  • آشنایی با سایر تجهیزات هوشمندسازی ساختمان

علاوه بر موارد یاد شده در بالا، انواع دیگری از تجهیزات هوشمندسازی ساختمان نیز وجود دارند. در دوره آموزشی هوشمندسازی ساختمان با کلیه تجهیزات هوشمندسازی ساختمان آشنا خواهید شد.

  • آشنایی با نحوه سیم کشی و تنظیمات خانه هوشمند

تجهیزات هوشمندسازی ساختمان انواع مختلفی دارند. هریک از تولیدکنندگان از تکنولوژی های متنوعی جهت برقراری ارتباط بین نودهای مختلف خانه هوشمند و دستگاه کنترلر مرکزی استفاده می کنند.
براین اساس نحوه پیکره بندی و سیم کشی مرتبط با تجهیزات هوشمندسازی ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

کنترل خانه هوشمند
همچنین انجام تنظیمات خانه هوشمند از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه خانه هوشمند صورت می گیرد. در دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان با نحوه سیم کشی و تنظیمات خانه هوشمند نیز آشنا خواهید شد.

جهت ثبت نام در دوره آموزش هوشمندسازی ساختمان شرکت طراحان فناوری گلدوِر فرم زیر را تکمیل و برای ما ارسال کنید.