خانه هوشمند سفارشی داشته باشید …

فهرست مطالب

خانه هوشمند سفارشی یک پیشنهاد جذاب برای ترکیب همزمان تکنولوژی و سلیقه کاربران است. انطباق تجهیزات مورد استفاده در این خانه ها با سلیقه کاربر، از جمله مزایای متفاوت این سیستم است. ممکن است در انتخاب تجهیزات از بین گزینه های موجود بتوانیم سلیقه خود را اعمال کنیم، اما تولید محصول با سلیقه کاربر گامی فراتر از این است.

اگر با خانه هوشمند آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله “همه چیز درباره ی خانه هوشمند” را مطالعه کنید. هدف از بکارگیری خانه هوشمند، دسترسی به تجهیزات از راه دور و کنترل از طریق موبایل با اتصال به اینترنت است. بخش های مختلفی از سیستم های الکتریکی مورد استفاده در خانه از جمله تجهیزات روشنایی را می توان به این سیستم متصل کرد.

خانه هوشمند امکان برنامه ریزی عملیات مورد نظر به صورت موردی (برای یک وسیله) و یا کلی (با تعریف سناریوها) را برای کاربران فراهم می کند. در اینجا با یک سوال مهم مو.اجه می شویم، این قابلیت ها در اغلب سیستم های خانه هوشمند قابل ارائه است. پس منظور از خانه هوشمند سفارشی چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال با من همراه باشید …

خانه هوشمند سفارشی چیست؟

خانه هوشمند سفارشی، یک خانه هوشمند است که تجهیزات آن سفارشی سازی شده باشند. سفارشی سازی می تواند در سطوح مختلف انجام شود. سفارشی سازی عملکرد و یا ظاهر محصول دو مقوله متفاوت و پرطرفدار هستند که هر کدام با اهداف متفاوتی انجام می شوند.

از سوی دیگر تجهیزات متنوعی در یک خانه هوشمند مورد استفاده قرار می گیرند. امکانات مورد نیاز کاربر، برند محصولات هوشمند سازی ساختمان، بودجه هوشمند سازی و … عوامل اثر گذار بر انتخاب تجهیزات هستند. برخی از تجهیزات از قبیل رله هوشمند در داخل تابلو برق یا در پشت پریزها نصب می شوند. با توجه به در معرض دید نبودن این تجهیزات، سفارشی سازی ظاهر آن ها غیر ضروری است. اما سفارشی سازی عملکرد می تواند بر روی این تجهیزات نیز انجام شود.

اگر هدف ما از خانه هوشمند سفارشی، سفارشی سازی ظاهر محصولات باشد باید بر روی تجهیزاتی که در معرض دید قرار دارند متمرکز شویم. از جمله این بخش ها می توان به کلیدهای هوشمند و پریزها اشاره کرد. سایر بخش هایی که ممکن است در معرض دید باشند، سنسورها و ترموستات  هستند.

 کنترل هوشمند روشنایی

کلید لمسی هوشمند کنترل روشنایی را می توان به عنوان مهمترین بخش خانه هوشمند سفارشی معرفی کرد. با توجه به نصب کلیدها بر روی دیوار، این تجهیزات بیشتر از هر ابزارک هوشمند دیگری در معرض دیده شدن هستند.

کلید لمسی در کنار کارایی بالا و اتصال تجهیزات روشنایی به اپلیکیشن خانه هوشمند، ظاهری چشم نواز و متفاوت به دکوراسیون داخلی شما می بخشند. زیبایی بیشتر این کلیدها و تطابق آن ها با سلیقه کاربر، تعریفی کاربردی از خانه هوشمند سفارشی را ارائه می کند.

با توجه به ملاحظات موجود و توان محدود تولیدکنندگان، انتخاب های زیادی در دسترس کاربران نیست. این کلیدها در چند رنگ و طرح محدود تولید و به بازر عرضه می شوند. البته لازم به ذکر است طرح های تولیدکنندگان مختلف ممکن است با هم متفاوت باشند.

خبر خوب این است که شرکت گلدوِر اقدام به تولید کلید لمسی هوشمند با طراحی سفارشی کرده است. شما می توانید کلیدهای لمسی متناسب با دکوراسیون داخلی محیط و سلیقه تان را سفارش دهید. طرح مورد نظر را برای ما ارسال کنید و کلیدهای سفارشی سازی شده خود را از ما تحویل بگیرید.

خانه هوشمند سفارشی

با استفاده از این کلیدها خانه هوشمند سفارشی خود را طراحی کنید. ما آن را برای شما می سازیم …

پریز هوشمند

بخش دیگر خانه هوشمند که به دلیل در معرض دید بودن، اثر مستقیمی در زیبایی دکوراسیون داخلی شما دارد، پریزها هستند. در مقاله ” همه چیز درباره ی پریزهای هوشمند” بیان کردیم که به طور کلی پریزهای هوشمند در دو نوع قابل حمل و ثابت طراحی می شوند.

پریزهای قابل حمل را می توان به راحتی از جایی به جای دیگر منتقل کرد. اما این پریزها دو عیب اساسی دارند. اول اینکه روکار هستند و یک تجهیز اضافی بر روی پریز قرار می گیرد و دوم اینکه تنوع تولید آن ها کم است و کاربر به ناچار باید از مدل های موجود در بازار استفاده کند.

مزیت پریز هوشمند توکار نسبت به انواع روکار، امکان نصب در پشت انواع پریز است. در این صورت برای کاربر محدودیتی در استفاده از پریز هوشمند با طراحی مورد نظر وجود ندارد. کاربر می تواند پریز سنتی با طراحی مورد نظر خود را انتخاب و با نصب یک ماژول عملگر هوشمند آن را به پریز هوشمند تبدیل کند.

خانه هوشمند گلدوِر قاب پریز متناسب با کلیدهای لمسی هوشمند را نیز برای شما تولید می کند. با استفاده از این پریزها در کنار کلیدهای لمسی هوشمند، خانه هوشمند سفارشی خود را بسازید.

برای ثبت سفارش خانه هوشمند سفارشی خود همین امروز با ما تماس بگیرید …

2 دیدگاه دربارهٔ «خانه هوشمند سفارشی داشته باشید …;

    • با سلام و احترام
      هزینه پروژه های سفارشی با توجه به تعداد و نوع تجهیزات مورد استفاده متغیر است. جهت محاسبه هزینه پروژه با همکاران ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید