کلید لمسی ریموتی گلدور با تنوع بالا و قابلیت سفارشی سازی

مزایای کلید لمسی ریموتی گلدور

• رویه کریستال ضدخش ماشینکاری شده یا چوب طبیعی

• تنوع بالای محصول در انواع یک پل تا 10 پل، کلید تبدیل، صلیبی و ...

• صفحه لمسی خازنی با حساسیت تنظیم شده و سرعت بالا

• کلید سناریوی GW برای کنترل همزمان همه سرخط ها

• نصب راحت در انواع قوطی کلیدهای استاندارد ایرانی و اروپایی

• نصب آسان بدون نیاز به تغییر سیم کشی و قوطی کلید

• قابلیت سفارشی سازی رنگ و آیکون های کلید متناسب با نیاز کاربر

• سازگاری و قابلیت عملکرد با انواع ریموت کنترل 433 مگاهرتز کد لرن

کلید لمسی ریموتی گلدور

کلید لمسی ریموتی در کنار همه زیبایی و جذابیت های کلید لمسی، قابلیت کنترل شدن از راه دور را دارد. این کلیدها را می توانید به وسیله ریموت کنترل های 433 مگاهرتز کنترل کنید. محدوده برد ریموت ها بسته به کیفیت ریموتی که استفاده می کنید تا 50 متر می رسد. در واقع این کلیدها به کمک ریموت از همه نقاط یک واحد (مسکونی، تجاری یا …) قابل دسترس هستند. چنانچه تمایل دارید تجهیزات روشنایی را از همه جای دنیا کنترل کنید، کلید لمسی هوشمند مناسب شماست. کلیدهای ریموتی گلدور در انواع و طرح های مختلف را می توانید همین الان تهیه کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید

تنوع طرح و رنگ و رویه

تنوع عملکرد کلید لمسی ریموتی گلدور

انواع کلید لمسی ریموتی کنترل روشنایی

جدیدترین تکنولوژی تاچ دنیا در کلیدهای گلدور

صفحات تاچ اساس طراحی و تولید کلید لمسی هستند؛ از اینرو عملکرد مناسب این بخش از کلیدها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در تولید کلیدهای لمسی گلدور از جدیدترین تکنولوژی تاچ دنیا استفاده شده است. دقت و حساسیت بالای تاچ از جمله مزایای نسل جدید کلیدهای لمسی گلدور است. برای مشاهده عملکرد تاچ کلید ویدیوی زیر را مشاهده کنید.

سوالات متداول

اساس طراحی محصولات گلدور بر پایه plug and play (بزن به برق و استفاده کن) گذاشته شده است. برای استفاده از کلید سیم های ورودی و خروجی را به ترمینال های تعیین شده ببندید. سپس کلید را به کمک پیچ های موجود در بسته بندی روی دیوار ثابت کنید. پس از وصل برق کلید روشن شده و به عنوان یک کلید لمسی قابل استفاده است. برای اتصال کلید به ریموت، مراحل نصب را دنبال کنید.

انواع تجهیزات روشنایی شامل لامپ، مهتابی، نوار نوری و … را می توانید با این کلید کنترل کنید.

اصولا سناریو در سیستم های هوشمند تعریف می شود. اما به منظور کاربری راحت تر کلید لمسی گلدور، سناریوی GW برای کلیدها در نظر گرفته شده است. به کمک این سناریو می توانید همه پل های کلید را به صورت همزمان روشن یا خاموش کنید.

کلید لمسی گلدور توسط متخصصان این شرکت طراحی و تولید شده است. با توجه به اشراف کامل ما به محصول خودمان! همه بخش های کلید قابل سفارشی سازی است. از رنگ رویه و شکل آیکون ها تا عملکرد کلید قابل سفارشی سازی است.

کلید لمسی ریموتی از مدارات الکترونیکی ساخته شده و به صورت مداوم در حال مصرف برق است. طراحی نامناسب، سبب افزایش میزان مصرف کلیدها شده و تاثیر زیادی بر میزان برق مصرفی می گزارد. کلید لمسی گلدور با مصرف توان کمتر از یک 1 وات اثر چندانی بر میزان برق مصرفی شما نخواهد داشت.

کنترل با انواع ریموت 433 مگاهرتز

کلید لمسی ریموتی گلدور را می توانید با انواع ریموت  کد لرن 433 مگاهرتز کنترل کنید. هماهنگ کردن هر پل کلید با ریموت تنها 30 ثانیه زمان لازم دارد. آیکونی که قصد معرفی آن به ریموت دارید را لمس کنید تا به حالت چشمک زن درآید. سپس دکمه مورد نظر را روی ریموت فشار دهید. کلید شما به ریموت معرفی شد. این کار را برای همه پل های کلید انجام دهید.

خروجی 7 آمپر به ازای هر پل

محدودیت جریان قابل تحمل را می توان اصلی ترین محدودیت کلیدهای لمسی دانست. در این کلیدها قطعات الکترونیکی به نام رله وظیفه قطع و وصل جریان را بر عهده دارند. جریان قابل تحمل رله ها محدود است و به عنوان حداکثر جریان قابل تحمل کلید لمسی معرفی می شود. در طراحی کلید لمسی ریموتی گلدور از رله های پرقدرت 7 آمپری استفاده شده است. علاوه بر این اگر مصرف کننده های شما جریانی بیشتر از این مصرف می کنند، می توانید از کلیدهای توان بالا (High power) استفاده کنید. این کلیدها از رله های 16 آمپری بهره می برند.

تنوع آیکون کلید لمسی ریموتی گلدور

کلید لمسی ریموتی گلدور با طراحی سفارشی

کلید لمسی ریموتی گلدور، سفارشی سازی بینهایت

کلیه محصولات خانه هوشمند گلدور از جمله کلید لمسی ریموتی را می توانید به سلیقه خود سفارشی سازی کنید. سفارشی سازی رنگ رویه کلید، آیکون ها و حتی تولید کلید با طرح مورد نظر شما امکانپذیر است. با توجه به بومی بودن دانش تولید و اشراف کامل متخصصان شرکت بر روی محصول، ما قادر هستیم عملکرد کلید را نیز برای شما سفارشی سازی کنیم. جهت ثبت تولید سفارشی محصول با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید

کلیدهای استاندارد گلدوِر

در راستای تایید کیفیت کلید لمسی می توان به استانداردهای مختلفی اشاره کرد. اگرچه این استانداردها به صورت اختصاصی برای کلید لمسی طراحی نشده اند، اما اخذ این استانداردها نشان از کیفیت قابل اعتماد تجهیزات الکترونیکی دارد. کلید لمسی گلدور با اخذ استانداردهای لازم تاکنون به 4 کشور دنیا صادر شده است. استانداردهای محصولات گلدور را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

استاندارد ROHS

 در تولید محصولات گلدوِر از قطعاتی استفاده می شود که استاندارد زیست محیطی منع استفاده از 6 ماده خطرناک برای محیط زیست را رعایت کرده باشند

استاندارد بین المللی CE

این استاندارد محصولات را از نظر سلامت، امنیت و مضر نبودن برای انسان و طبیعت بررسی می کند و مجوز فروش به کشورهای اتحادیه اروپا را صادر می کند

استاندارد بین المللی IEC

براساس این استاندارد رله هوشمند گلدور در محدوده ی امواج غیر مضر برای سلامت انسان فعالیت می کند. در برابر نویز ایمن است و نویز مخرب ایجاد نمی کند.