کلید لمسی غیرهوشمند گلدور با رویه کریستال و طراحی سفارشی

کلید لمسی 5 پل ace+

دلایلی که نمی تونی نادیده بگیری!

• کلید لمسی با رویه کریستال ماشینکاری شده یا چوب طبیعی

• قابلیت سفارشی سازی رنگ و آیکون های کلید متناسب با نیاز کاربر

• صفحه لمسی خازنی با حساسیت تنظیم شده و سرعت بالا

• تنوع بالای محصول در انواع یک پل تا 10 پل، کلید تبدیل، صلیبی و ...

• نصب راحت در انواع قوطی کلیدهای استاندارد ایرانی و اروپایی

• کلید سناریوی GW برای کنترل همزمان همه سرخط ها

• سازگاری با انواع لامپ های کم مصرف، LED ، مهتابی و ...

• نصب آسان بدون نیاز به تغییر سیم کشی و قوطی کلید

کلید لمسی کنترل روشنایی چیست؟

تجهیزات روشنایی از قبیل لامپ، مهتابی، نور مخفی و … با کلید کنترل می شوند. کلید تاچ، نسل جدید تجهیزات کنترل روشنایی است که به کمک مدارات الکترونیکی جریان برق را کنترل می کند.

در این کلیدها فرمان کاربر توسط صفحات تاچ موجود در پشت رویه کلید (از جنس شیشه، چوب یا …) دریافت می شود. مدار فرمان درخواست کاربر را تحلیل و نتیجه را برای مدار قدرت ارسال می کند. مدار قدرت وظیفه قطع و وصل جریان برق را بر عهده دارد. محل های لمس توسط آیکون های نوری بر روی کلید مشخص می شوند. برای روشن و خاموش کردن لامپ های متصل به این کلیدها کافی است آیکون مربوط به لامپ مورد نظر را یکبار لمس کنید. در کلید لمسی ریموتی و کلید لمسی هوشمند علاوه بر صفحات تاچ، روش های کنترل از راه دور نیز در نظر گرفته شده است. کلیدهای لمسی گلدور در انواع بسیار متنوعی براساس جنس رویه، عملکرد، رنگ و طرح آیکون دسته بندی می شوند در ادامه برخی از تنوع های موجود را مشاهده می کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

تنوع رنگ و رویه کلیدهای لمسی گلدوِر

انواع کلید لمسی غیرهوشمند کنترل روشنایی

جدیدترین تکنولوژی تاچ دنیا در کلیدهای گلدور

صفحات تاچ را می توان مهمترین بخش این کلیدها دانست که وظیفه دریافت فرمان کاربر را بر عهده دارند؛ از اینرو عملکرد مناسب این بخش  از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. کلیدهای لمسی گلدور با جدیدترین تکنولوژی تاچ دنیا تولید می شوند. دقت و حساسیت بالای تاچ از جمله مزایای نسل جدید کلیدهای لمسی گلدور است. در ویدیوی زیر عملکرد تاچ محصولات گلدور را مشاهده می کنید.

سوالات متداول

در ادامه به بیان برخی از سوالات متداول در مورد این کلیدها و پاسخ آن ها می پردازیم. اگر هنوز سوالی برای شما باقی مانده است، کارشناسان گلدور مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستند. همین الان با ما تماس بگیرید.

اساس طراحی محصولات گلدور بر سهولت نصب و استفاده بنا شده است. برای نصب این کلیدها ابتدا برق را قطع کنید. سیم های ورودی و خروجی را به ترمینال های تعیین شده ببندید. سپس کلید را به کمک پیچ های موجود در بسته بندی روی دیوار ثابت کنید. با وصل برق کلید آماده استفاده است.

کلیدهای لمسی گلدور برای کنترل انواع لامپ و تجهیزات روشنایی قابل استفاده است. لامپ های کم مصرف، رشته ای، مهتابی و ال ای دی را می توانید با این کلیدها کنترل کنید.

اصولا سناریو در سیستم های هوشمند تعریف می شود. اما به منظور کاربری راحت تر کلیدهای تاچ، سناریوی GW برای آن ها در نظر گرفته شده است. به کمک این سناریو می توانید همه پل های کلید را به صورت همزمان روشن یا خاموش کنید.

کلید گلدور توسط متخصصان این شرکت طراحی و تولید شده است. با توجه به اشراف کامل ما به محصول خودمان! همه بخش های کلید قابل سفارشی سازی است. از رنگ رویه و شکل آیکون ها تا عملکرد کلید قابل سفارشی سازی است.

این کلیدها از مدارات الکترونیکی ساخته شده اند و به صورت مداوم در حال مصرف برق هستند. در صورت طراحی نامناسب، میزان مصرف کلیدها زیاد می شود و تاثیر زیادی بر میزان مصرف برق دارند. کلید لمسی گلدور با مصرف توان در حدود 1 وات اثر چندانی بر میزان برق مصرفی شما نخواهد داشت.

با توجه به تنوع بالای کلیدها، قیمت کلیدها متفاوت است. از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت کلیدها می توان به کاربرد، جنس رویه، تعداد پل و حداکثر جریان قابل تحمل هر پل اشاره کرد.

چرا کلیدهای گلدور پرطرفدار هستند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که کلیدهای گلدور را از سایر نمونه های موجود در بازار متمایز می کند. در ادامه به بررسی برخی از این تفاوت ها می پردازیم:

نصب در انواع قوطی کلید

کلیدهای برق در دو نوع روکار و توکار عرضه می شوند. کلیدهای گلدور از نوع توکار هستند و برای نصب نیاز به قوطی کلید دارند. قوطی کلیدها استانداردهای متفاوتی دارند که از آن جمله می توان به استاندارد اروپایی و آمریکایی اشاره کرد.

تناسب کلیدها با قوطی کلید در نظر گرفته شده برای آن ها ضروری است. این مساله در مورد پروژه های در حال استفاده چالش مهم تری به شمار می آید. کلید لمسی گلدور براساس استاندارد قوطی کلیدهای موجود در بازار ایران طراحی شده است و به راحتی در انواع قطی کلید قابل نصب است.

کلید لمسی گلدور روی دیوار

کلید لمسی سفارشی

کلیدهای گلدور  به صورت کاملا سفارشی قابل تولید هستند. سفارشی سازی ظاهری شامل رنگ رویه و شکل آیکون های کلید می شود. آیکون ها تعیین کننده محل های لمس کلید و همچنین تعداد پل کلید هستند. عملکرد کلیدها نیز کاملا قابل سفارشی سازی است. کافی است در هنگام ثبت سفارش، فانکشن های عملیاتی مورد نظرتان را با ما در میان بگذارید.

طراح کلید خود باشید!

ما کلید لمسی گلدوِر را مطابق سلیقه و نیاز شما تولید می کنیم! رویه کلید از دو جنس کریستال حرارت دیده و چوب طبیعی تولید می شود.

  • کلید تاچ با رویه کریستال در رنگ های سفید، مشکی و بژ تولید می شود.
  • در کلید تاچ با رویه چوب طبیعی از چوب راش و گردو برای رویه کلید استفاده می شود.

اگر محصولاتی که ما به صورت پیشفرض تولید می کنیم سلیقه شما را تامین نمی کند، کلید مطلوبتان را به صورت سفارشی تولید خواهیم کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

کلید لمسی هماهنگ با انواع پریز

 عدم هماهنگی کلیدها و پریزها از زیبایی آن ها می کاهد. برای رفع این چالش پیشنهاد ما استفاده از پریزهای مشابه کلید لمسی است. این پریزها با رویه شبه کریستال ماشینکاری شده تولید می شوند. انواع سوکت های برق، تلفن، آنتن و … قابل سفارش هستند.

کلید لمسی گلدور در کنار پریز

نصب آسان و بی دردسر

 برای استفاده از کلید لمسی گلدوِر کافی است، کلید سنتی را باز کنید و کلید لمسی گلدوِر را جایگزین آن کنید. این کلید در انواع قوطی کلید نصب می شود، اما چنانچه در حال ساخت یا بازسازی پروژه هستید، پیشنهاد می کنیم از قوطی کلیدهای استاندارد عمیق برای نصب کلید لمسی استفاده کنید.

این قوطی کلیدها به دلیل عمق بیشتر، فضای مناسبی را جهت نصب در اختیار شما قرار می دهند. در صورت نیاز می توانید همزمان با ثبت سفارش کلید، تعداد قوطی کلید مورد نیاز را نیز سفارش دهید.

اما در صورتی که قصد نصب کلید لمسی در ساختمان در حال استفاده دارید، نیازی به  تخریب و تعویض قوطی کلید نیست. به راحتی می توانید کلید سنتی را باز و کلید لمسی گلدوِر را جایگزین کنید.

کلیدهای استاندارد گلدوِر 

در راستای تایید کیفیت کلید لمسی می توان به استانداردهای مختلفی اشاره کرد. اگرچه این استانداردها به صورت اختصاصی برای کلید لمسی طراحی نشده اند، اما اخذ این استانداردها نشان از کیفیت قابل اعتماد تجهیزات الکترونیکی دارد. کلید لمسی گلدور با اخذ استانداردهای لازم تاکنون به 4 کشور دنیا صادر شده است. استانداردهای محصولات گلدور را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

استاندارد ROHS

کلید لمسی گلدور با استاندارد حفاظت از محیط زیست

کلیه قطعات مورد استفاده در تولید محصولات گلدوِر استاندارد زیست محیطی منع استفاده از 6 ماده خطرناک برای محیط زیست را اخذ کرده اند.

استاندارد بین المللی CE

استاندارد CE کلید لمسی ساده گلدور

این استاندارد محصولات را از نظر سلامت، امنیت و مضر نبودن برای انسان و طبیعت بررسی می کند و مجوز فروش به کشورهای اتحادیه اروپا را صادر می کند.

استاندارد بین المللی IEC

کلید لمسی گلدور با استاندارد IEC

براساس این استاندارد رله هوشمند گلدور در محدوده ی امواج غیر مضر برای سلامت انسان فعالیت می کند. در برابر نویز ایمن است و نویز مخرب ایجاد نمی کند.