کلید لمسی هوشمند وای فای با رویه کریستال و طراحی سفارشی

چرا کلید لمسی هوشمند وای فای گلدور بخریم؟

رویه کریستال ضد خش یا چوب ماشینکاری شده

تنوع رنگ و گوناگونی بالای محصول نیاز پروژه شما را برطرف می کند

اتصال مستقیم به اینترنت بی سیم بدون نیاز به دستگاه واسط

اتصال بی سیم به اینترنت بدون نیاز به تغییر سیم کشی

نصب و راه اندازی آسان در 2 دقیقه!

استفاده از رله های قدرتمند 7 آمپری جهت کارکرد مطمئن

سفارشی سازی رنگ، رویه و عملکرد کلید متناسب با نیاز کاربر

صفحه لمسی خازنی با حساسیت تنظیم شده و سرعت بالا

اپلیکیشن اختصاصی گلدوِر با زبان فارسی

قابل نصب در انواع قوطی کلید ایرانی و اروپایی

قابلیت جابجایی و توسعه پذیری بی نهایت، حتی برای مستاجران

سناریوی GW جهت کنترل همزمان همه سرخط ها

قابل استفاده برای انواع مختلف لامپ روشنایی

قابل استفاده در زیرساخت سنتی، بدون تغییر سیم کشی

یک سال گارانتی تعویض و 9 سال خدمات پس از فروش معتبر

تنوع بالای محصول در انواع یک پل تا 10 پل، کلید تبدیل، صلیبی و ...

کلید لمسی هوشمند وای فای چیست؟

کلید لمسی هوشمند یکی از اجزای خانه هوشمند است که جهت کنترل تجهیزات روشنایی از طریق اپلیکیشن موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. به کمک این کلیدها می توانید لامپ ها را با موبایل کنترل کنید. جهت دسترسی از راه دور به کمک موبایل، اتصال کلید هوشمند به اینترنت الزامی است. کلید لمسی هوشمند وای فای به صورت مستقل و بدون نیاز به دستگاه مرکزی به اینترنت متصل می شود. از این پس می توانید با ورود به اپلیکیشن خانه هوشمند و لمس آیکون مربوط به کلید، لامپ های خود را روشن و خاموش کنید.

در نسخه های قدیمی یک دستگاه کنترل مرکزی وظیفه اتصال کلیدها به اینترنت را بر عهده داشت. اما کلید لمسی هوشمند وای فای بدون نیاز به دستگاه جانبی به اینترنت متصل می شود. ارتباط این کلیدها با اینترنت و موبایل از طریق امواج وای فای برقرار می شود. به راحتی می توانید این کلیدها را جایگزین کلیدهای سنتی کنید و از زندگی به سبک مدرن لذت ببرید.

 به بیان ساده می توان کلید لمسی هوشمند وای فای گلدور را اینگونه معرفی کرد:

” یک جانشین هوشمند برای کلیدهای کنترل روشنایی که لامپ ها را به صورت محلی و از طریق اپلیکیشن  کنترل می کند.”

برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید

برخی از نظرات مشتریان

آقای نیلچیان
آقای نیلچیانپروژه 8 واحدی اصفهان
ادامه مطلب
درود بر شما تشکر از کیفیت و زیبایی کلیدها. قطعا در پروژه های بعدی نیز از محصولات گلدور استفاده خواهیم کرد.
مهندس میلاد عباس زوج
مهندس میلاد عباس زوجشرکت فنی مهندسی تهران
ادامه مطلب
با توجه به اختلالات اینترنت، برخی از مشکلات در نرم افزار برندهای مختلف مشترک است. اما مزیت شرکت گلدور پشتیبانی عالی و همچنین ذخیره شدن اطلاعات کاربری در سرور است. با این قابلیت پس از نصب مجدد نرم افزار نیازی به انجام دوباره تنظیمات نیست.
مهندس سهرابی
مهندس سهرابیکرج
ادامه مطلب
ازکیفیت محصول و بسته بندی خیلی راضی هستم. طی همکاری 5 ساله با شرکت گلدور و هوشمندسازی چندین پروژه، 3 یا 4عدد کلید دچار مشکل شدند. که با خدمات گارانتی سریع مشکل برطرف شد.
قبل
بعدی

تنوع رنگ و رویه کلید لمسی هوشمند وای فای گلدور

تنوع عملکرد! همه نیازهای شما برآورده می شود

کلید هوشمند کنترل روشنایی

چرا کلید هوشمند مستقل

اتصال کلید لمسی هوشمند وای فای به اینترنت بدون نیاز به هیچ دستگاه واسطی انجام می شود. از اینرو این کلیدها را مستقل نامند. در مقایسه با سایر کلیدهای هوشمند می توان برای کلیدهای مستقل مزایایی را بیان کرد که در ادامه به آن پرداخته ایم.

نصب و راه اندازی آسان

 عموما نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند نیاز به دانش تخصصی دارد. کلید هوشمند مستقل را می توانید به راحتی نصب کنید. کافی است سیم ها را به ترمینال های پشت کلید وصل کنید. پس از وصل برق و روشن کردن وای فای گوشی، وارد اپلیکیشن خانه هوشمند شوید. افزودن نود جدید را بزنید و مراحل را طبق راهنمایی اپلیکیشن انجام دهید. حداکثر 3 دقیقه زمان نیاز دارید تا کلید شما به اینترنت متصل شود.

عدم نیاز به دستگاه واسط

نسل قدیم کلیدهای هوشمند برای اتصال به اینترنت از یک دستگاه واسط استفاده می کردند. با استفاده از کلید لمسی هوشمند وای فای دیگر نیازی به دستگاه واسط نخواهید داشت. با حذف دستگاه واسط از سیستم خانه هوشمند، در هزینه های شما صرفه جویی می شود. علاوه براین در سیستم سنتی با از کارافتادن دستگاه واسط، سیستم غیرفعال می شود. از کارافتادن یک کلید مستقل هیچ تاثیری بر روی سایر نودها ندارد.

توسعه پذیری بی نهایت

استفاده از کلید لمسی هوشمند وای فای دست شما را برای هرگونه تغییرات در آینده باز می گزارد. این کلیدها را می توانید در کنار رله های هوشمند به منظور کنترل بخش های بیشتری از ساختمان مورد استفاده قرار دهید.هر زمان که اراده کنید می توانید بر تعداد کلیدهای هوشمند منزل خود بیفزایید. تنها محدودیتی که ممکن است وجود داشته باشد، تعداد نود قابل اتصال به مودم است که با ارتقا مودم یا اضافه کردن مودم برطرف می شود.

کلید لمسی هوشمند وای فای سفارشی

شکی نیست که کلید لمسی می تواند به عنوان یک المان جذاب در دکوراسیون داخلی نقش ایفا کند. کلید لمسی هوشمند وای فای در رنگ های متنوع توسط تولیدکنندگان مختلف روانه بازار شده است. با این وجود استفاده از کلید لمسی با طراحی سفارشی گزینه بسیار جذابی است. ما در شرکت خانه هوشمند گلدور قادریم محصولاتمان را برای شما سفارشی سازی کنیم.

کلید لمسی هوشمند وای فای با هر طرحی که شما بخواهید برای شما تولید می شود. امکان سفارشی سازی بر روی رنگ، آیکون، طرح روی شیشه و حتی عملکرد کلیدها وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سفارشی با واحد فروش گلدور تماس بگیرید.

کلیدهای لمسی از مدارات الکترونیکی برای کنترل جریان برق استفاده می کنند. ساختار مداری کلید لمسی به دو بخش فرمان و قدرت تقسیم می شود. وظیفه اصلی کنترل جریان با مدار قدرت و بر عهده رله هاست. از اینرو جریان قابل تحمل توسط رله ها محدودیت کلیدها را تعیین می کند.

در تولید کلید لمسی هوشمند وای فای گلدور از رله های 7 آمپری استاندارد استفاده می شود. با این وجود خیال شما از عملکرد مطمئن کلید راحت خواهد شد.

همچنین انواع کلید هوشمند high power قادرند جریان های تا 16 آمپر را نیز تحمل کنند.

مدار قدرت قدرتمند

عملکرد کلید لمسی وای فای هوشمند

وظیفه کلید در سیستم  روشنایی، روشن و خاموش کردن لامپ ها با کنترل جریان برق است. کلیدهای مکانیکی با جابجایی یک کنتاکت فلزی این کار را انجام می دهند. اما کلیدهای لمسی با روشی متفاوت جریان برق را کنترل می کنند. ساختار کلید لمسی از دو بخش مدار قدرت و مدار فرمان ساخته می شود.

مدار فرمان وظیفه دریافت دستورات کاربر را بر عهده دارد و وظیفه کنترل جریان بر عهده مدار قدرت کلید است. کلید لمسی هوشمند به دو روش فرامین کاربر را دریافت می کند. روش اول استفاده از صفحه تاچ کلید است که کنترل محلی نامیده می شود. دومین روش دریافت فرمان کاربر، اپلیکیشن خانه هوشمند است. پردازنده فرمان کاربر را به صورت محلی یا از طریق اپلیکیشن دریافت می کند. سپس فرمان تغییر وضعیت را برای مدار قدرت ارسال می کند. مدار قدرت با تغییر وضعیت خروجی، لامپ های متصل به کلید را روشن یا خاموش می کند.

کلید هوشمند همه جا!

از کلید لمسی هوشمند وای فای می توانید برای کنترل روشنایی در انواع ساختمان استفاده کنید. 

ساختمان مسکونی

ساختمان اداری

هوشمندسازی ساختمان اداری

ساختمان تجاری

مراکز اقامتی

شاخص های انتخاب کلید لمسی هوشمند وای فای گلدور

برخی از شاخص های کلید لمسی هوشمند گلدور که در انتخاب به شما کمک می کند.

کلید لمسی ساده و هوشمند به صورت پیوسته به برق متصل و در حال مصرف برق است. از اینرو به عنوان یک مصرف کننده الکتریکی شناخته می شوند. عدم رعایت استانداردهای طراحی سبب افزایش توان مصرفی کلید می شود. کلید لمسی و هوشمند گلدور مصرف توان کمتر از یک وات دارد.

در تولید کلید لمسی هوشمند گلدوِر از جدیدترین تکنولوژی تاچ موجود در بازار استفاده شده است. حساسیت تاچ خازنی مورد استفاده در این کلیدها برای لمس از روی شیشه به ضخامت 4 میلیمتر تنظیم شده است. کلیدها را می توانید با دست خیس و حتی دستکش استفاده کنید.

از جمله قابلیت های جذاب خانه هوشمند می توان به سناریوهای کنترلی اشاره کرد. با اجرای سناریو، عملیات کنترلی مختلفی به صورت همزمان انجام می شوند. عموما سناریوها به کمک اپلیکیشن فعال می شوند. کلید لمسی و هوشمند گلدور به کلید سناریوی GW مجهز است که به صورت همزمان همه سرخط ها را خاموش و روشن می کند.

زمانی که در خانه حضور دارید بدون نیاز به اینترنت می توانید کلید هوشمند خود را با اپلیکیشن کنترل کنید. 

به راحتی می توانید از طریق اپلیکیشن برای هر یک از کلیدها به تعداد بی شمار سناریو و زمانبندی ایجاد کنید. کافی است 2 دقیقه زمان بگذارید …

فاصله شما تا کنترل هوشمند روشنایی فقط 2 دقیقه است!

یکی از چالش های اصلی سیستم های هوشمند، پیچیدگی نصب و راه اندازی آن هاست. نصب و راه اندازی سیستم های هوشمند نسل قدیم نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی دارد. اما کلید لمسی هوشمند را می توانید ظرف مدت 5 دقیقه نصب و راه اندازی کنید. جهت نصب سخت افزاری کافی است سیم ها را به ترمینال های مشخص شده روی کلید متصل کنید. سپس وارد اپلیکیشن شده و همانند اتصال موبایل به شبکه وای فای، کلید را به شبکه وای فای متصل کنید. به دنیای هوشمند خوش آمدید. 

 

کلید لمسی هوشمند را با اپلیکیشن کنترل کنید

سوالات متداول درباره کلید لمسی هوشمند

در ادامه به برخی سوالات متداول درباره کلیدهای لمسی هوشمند سخ داده ایم. در صورتی که سوال شما در این قسمت وجود ندارد در کامنتها بپرسید.

بله کلید ها در 3 رنگ مشکی / سفید / و طلایی هستند و البته می توانید بر اساس تیراژ و سفارش موردنظر خود، رویه کلید ها را نیز در طرح موردنظر نیز سفارش دهید.

 

سطح رویه کلیدها در فریم های تک 86*86 است که ما قادر به تولید این کلیدها در فریم های دوبل/سه تایی و چهارتایی نیز هستیم.

جنس رویی کلیدها کریستال گرمادیده ضدخش می باشد. استفاده از این متریال زیبایی خصی به محصول می بخشد.

جنس رویه کلید کریستال ضدخش است.

بله در خانه هوشمند گلدور قابلیت سفارشی سازی بر روی تمامی محصولات چه درخصوص افزودن لوگو و چه درخصوص آیکون ها و حتی میزان بار خروجی، وجود دارد و شما به راحتی می توانید کلید لمسی مخصوص خود را با طرح دلخواه داشته باشید.

نمونه آیکونهای سفارشی روی کلیدهای لمسی :

برخی از انواع آیکونهای سفارشی قابل استفاده روی کلیدهای لمسی

کلیدها تا 5 پل در یک فریم و تا 12 پل قابل طراحی و تولید می باشند.

ما در خانه هوشمند گلدور کلیدها را به سه صورت

  1. صرفا لمسی
  2. ریموتی هوشمند
  3. هوشمند

ارائه می دهیم.

کلید لمسی هوشمند گلدور با استانداردهای بین المللی

کلیدهای هوشمند تجهیزات الکترونیکی هستند که استاندارد بودن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. انتشار امواج الکترومغناطیسی از یک سو و دائم کار بودن کلید لمسی از سوی دیگر، اهمیت استاندارد را بیشتر می کند. کلید لمسی هوشمند گلدور با رعایت استانداردهای طراحی و استفاده از قطعات باکیفیت در تولید محصول توانسته است استانداردهای بین المللی مختلفی را اخذ کند.

استاندارد بین المللی IEC

براساس این استاندارد کلید هوشمند گلدور در محدوده ی امواج غیر مضر برای سلامت انسان فعالیت می کند. در برابر نویز ایمن است و نویز مخرب ایجاد نمی کند.

استاندارد بین المللی CE

این استاندارد محصولات را از نظر سلامت، امنیت و مضر نبودن برای انسان و طبیعت بررسی می کند و مجوز فروش به کشورهای اتحادیه اروپا را صادر می کند.

استاندارد بین المللی ISO

کلیدهای لمسی و سایر محصولات گلدور با گذراندن فرآیندهای استاندارد تست و کنترل کیفیت موفق به اخذ استاندارد کنترل کیفیت ISO 9001 شده اند.

جهت مشاهده استاندارد محصولات گلدوِر کلیک کنید