کلید لمسی کولر آبی گلدور، جذاب و کارا

 کولر آبی را می توان جز جدایی ناپذیر زندگی بسیاری از افراد در تابستان دانست. با توجه به اقلیم گرم و خشک در اکثر مناطق ایران و تولید هوای مرطوب توسط کولرهای آبی، این کولرها در ایران طرفداران زیادی دارند. تکنولوژی های جدید همیشه به دنبال ارائه راهکارهایی برای رفع نیاز بشر بوده اند. کلید لمسی کولر آبی گلدوِر، یک پیشنهاد جدید برای کنترل راحت تر کولرهاست. این کلید در کنار زیبایی و جذابیت، محافظت از کولر، تایمر روشن و خاموش و … را نیز به کاربران پیشکش می کند.

کلید لمسی کولر آبی گلدور را می توانید به راحتی جایگزین کلیدهای سنتی کنید. این کلیدها به راحتی در انواع قوطی کلید نصب می شوند. اتصال آن ها به کولر نیز بسیار راحت است. کافی است سیم ها را در محل ترمینال های مشخص شده ببندید.

رویه کریستال گرما دیده ماشینکاری شده

تنظیم زمان روشن یا خاموش شدن کولر در 3 حالت

حفاظت از اضافه بار احتمالی بر روی موتور

استفاده از رله های قدرتمند 16 آمپری برای کنترل موتور کولر

سناریوی خیس شدن پوشال قبل از روشن شدن

قابلیت سفارشی سازی رویه، رنگ، شکل آیکون و حتی عملکرد کلید

سازگار با انواع کولر آبی سلولزی و پوشالی

نصب راحت در انواع قوطی کلید بدون نیاز به تخریب و تغییر سیم کشی

چرا کلید لمسی کولر آبی گلدور؟

در مقایسه محصولات مختلف موجود در بازار، قابلیت های محصولات مختلف در انتخاب ما اثر زیادی دارد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های کلید لمسی کولر آبی گلدور می پردازیم.

  • رویه کریستال ماشینکاری شده در رنگ های متنوع

رویه این کلید از جنس کریستال گرمادیده ماشینکاری شده است. استفاده از رویه کریستال علاوه بر زیبایی بیشتر، طول عمر مفید کلید را نسبت به نمونه های پلکسی افزایش می دهد. کلید لمسی کولر آبی گلدور در رنگ های سفید، مشکی و بژ عرضه می شود.

علاوه بر این گلدور قادر است کلید لمسی با رنگ رویه و آیکون های سفارشی را برای شما تولید کند. در صورت درخواست کلید سفارشی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کلید لمسی کولر آبی گلدور

  • قابلیت نصب در انواع قوطی کلید

یکی از چالش های تعویض کلیدهای سنتی با نمونه های جدیدتر، استاندارد متفاوت قوطی کلیدهای مورد استفاده برای هر کدام است. در طراحی کلیدهای لمسی گلدور به این موضوع توجه ویژه ای شده است. کلید لمسی کولر آبی گلدور را می توانید به راحتی در انواع قوطی کلید نصب کنید. 

  • استفاده از رله های قدرتمند 16 آمپری

در جدول اطلاعات نصب شده بر روی بدنه کولر دو عدد با عنوان جریان نامی و جریان راه اندازی ثبت شده است. با بررسی این اعداد تفاوت زیاد بین جریان راه اندازی و جریان مصرفی مشهود است. جریان راه اندازی بالای کولر از جمله چالش های کلید لمسی کولر آبی محسوب می شود.

در کلید لمسی کنترل جریان توسط رله ها انجام می شود. با هر بار لمس کلید، فرمان تغییر وضعیت برای رله صادر می شود. فعال یا غیر فعال شدن مدار فرمان رله، جریان را قطع و وصل می کند. 

استفاده از رله 10 آمپری در کلید لمسی کولر ابی گلدورمحدودیت اصلی رله ها در میزان جریان عبوری از آن هاست. عبور جریان بیش از حد تحمل رله، سبب ذوب شدن کنتاکت و پایان عمر رله می شود.

در کلید لمسی کولر آبی گلدور از رله های قدرتمند 16 آمپری برای کنترل موتور استفاده شده است. این میزان جریان تقریبا دو برابر جریان راه اندازی موتور کولر آبی است. پمپ آب کولر جریانی به مراتب کمتر از موتور مصرف می کند. رله در نظر گرفته شده برای پمپ، از نوع 7 آمپر است.

  • سناریوی حفظ سلامت کولر

سناریوپذیری به عنوان یکی از قابلیت های اساسی خانه هوشمند معرفی می شود. منظور از سناریو ایجاد توالی های مختلف و زمانبندی اجرای آن ها توسط سیستم است. بر روی کلید لمسی کولر آبی گلدور، یک سناریوی امنیت عملکرد در نظر گرفته شده است.

روشن شدن همزمان موتور و پمپ اب کولر می تواند در دراز مدت سبب آسیب دیدن کولر و زیرساخت سیم کشی شود. به منظور جلوگیری از بروز این آسیب ها یک سناریوی امنیت عملکرد بر روی کلید لمسی کولر ابی گلدور در نظر گرفته شده است.

زمانی که کلید روشن شدن کولر را لمس می کنید، ابتدا پمپ آب کولر روشن شده و پس از یک دقیقه موتور کولر راه اندازی می شود. علاوه بر این امکان زمانبندی روشن و خاموش شدن کولر نیز بر روی کلید در نظر گرفته شده است.

به کمک این کلید شما می توانید زمان های 30 دقیقه، 60 دقیقه و یا 90 دقیقه بعد را برای تغییر وضعیت کلید برنامه ریزی کنید. به محض لمس آیکون زمانبندی، تایمر داخلی کلید شروع به فعالیت کرده و به محض رسیدن به زمان مورد نظر کاربر، وضعیت کلید را تغییر می دهد.

اگر هنوز سوالی در مورد کلید لمسی کولر آبی گلدور دارید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.