با اپلیکیشن خانه هوشمند گلدوِر نبض زندگی در دست شماست

خانه هوشمند جذابیت های زیادی دارد. یکی از جذاب ترین ویژگی های خانه هوشمند، کنترل تجهیزات به کمک موبایل است.

برای استفاده از این قابلیت هیجان انگیز، پس از نصب تجهیزات لازم است اپلیکیشن خانه هوشمند گلدوِر را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

اپلیکیشن خانه هوشمند گلدوِر بر روی سیستم عامل  اندروید قابل نصب و در سایر سیستم عامل ها به صورت web app قابل استفاده است.

اپلیکیشن خانه هوشمند گلدوِر چگونه کار می کند؟

پس از ورود به نرم افزار ابتدا با سرور مرتبط شده و وضعیت فعلی همه دستگاه ها نمایش داده می شود. هریک از خروجی های سیستم هوشمند با یک آیکون در اپلیکیشن نمایش داده می شوند. با لمس هر یک از آیکون ها می توانید وضعیت خروجی مورد نظر را را تغییر دهید.

 همچنین می توانید سناریوهای مختلفی را تعریف و آن ها را فعال و غیرفعال کنید.

اپلیمکیشن خانه هوشمند گلدور

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

قابلیت های کلیدی اپلیکیشن خانه هوشمند گلدوِر

این نرم افزار از رابط کاربری زیبا و کارآمدی برخوردار است. در این نرم افزار می توانید به راحتی وضعیت هریک از بخش های خانه را در هر زمان بررسی و کنترل کنید. امکان استفاده از آیکون های متنوع برای هر مصرف کننده، امکان نام گذاری مصرف کننده های مختلف و امکان بارگذاری عکس دلخواه برای هر گروه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

زبان فارسی

این اپلیکیشن توسط متخصصان داخلی برنامه نویسی شده است و زبان پایه آن فارسی است. همه نامگذاری ها و توضیحات به زبان فارسی ارائه می شوند.

کنترل سطح دسترسی

بدون هیچ محدودیتی در تعداد افراد، می توانید اجازه کنترل تجهیزات هوشمند را به دیگران نیز بدهید. دسترسی برای یک دستگاه تعریف می شود و توانید سطح دسترسی را کنترل کنید.

سرورهای داخلی

اپلیکیشن خانه هوشمند به منظور عملکرد و مشاهده وضعیت دستگاه ها به سرور متصل می شود.. سرورهای گلدور داخلی هستند و بدون هیچ اختلالی در دسترس.

زمانبندی انجام کارها

اپلیکیشن گلدور کلیه اطلاعات مربوط به دستگاه ها و کاربران را بر روی سرور ذخیره می کند. از جمله مزایای اتصال به سرور می توان به امکان تعریف سناریوهای زمانبندی شده اشاره کرد

اتصال آفلاین و آنلاین

تنها با حضور یک مورد دارای ارتباط وای فای در محیط، حتی بدون نیاز به اینترنت می توانید به تجهیزات دسترسی داشته باشید. شما تعیین می کنید ارتباط آفلاین باشد یا آنلاین.

بروزرسانی مستمر

تغییرات نسخه های سیستم عامل و همچنین معرفی تکنولوژی های جدید، بروزرسانی مستمر اپلیکیشن خانه هوشمند را الزامی می کند. ما همواره در حال بروزرسانی اپلیکیشن هستیم!

تسهیل دسترسی با گروه بندی تجهیزات

اپلیکیشن خانه هوشمند گلدور امکان انجام گروه بندی های مختلف تجهیزات هوشمند را برای کاربر فراهم کرده است. شما می توانید در زمان اتصال هر یک از ابزارک ها به اینترنت گروه مورد نظر را برای آن انتخاب کنید. علاوه بر این می توانید در آینده نسبت به تغییر گروه تجهیزات و همچنین ویرایش گروه های موجود اقدام کنید.

گروه بندی تجهیزات هوشمند در نرم افزار خانه هوشمند گلدور

در اپلیکیشن خانه هوشمند گلدور کاربر قادر است سناریوهای مورد نیاز خود را تعریف کند. سناریوها به شما کمک می کنند کارهای مختلف را به صورت همزمان و در زمان مورد نظرتان اجرا کنید. برای تعریف سناریو کافی است ابتدا پل های مورد نظر را انتخاب کنید و در مرحله بعد وضعیت مطلوب هر پل در زمان فعال شدن سناریو را تعیین کنید. 

سپس زمان شروع اجرای سناریو را تنظیم کنید. با فعال کردن سناریو، عملیات مورد نظر شما در زمان خودش انجام می شود.

شما سناریوها را می نویسید!

تعریف سناریو در اپلیکیشن خانه هوشمند گلدور

همیشه در دسترس

نرم افزار خانه هوشمند گلدوِر قادر است از طریق اینترنت و ارتباط محلی WIFI با ابزارک های هوشمند در ارتباط باشد. اگر در محدوده برد WIFI مودم وایرلس ساختمان خود  باشید،می توانید به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به آن متصل شوید.

اگر بیرون از ساختمان باشید، ارتباط شما با خانه هوشمند از طریق اینترنت برقرار می شود. 

نسخه وب اپلیکیشن خانه هوشمند گلدور برای دسترسی از همه دستگاه ها

نسخه تحت وب برای همه دستگاه ها

با استفاده از نسخه تحت وب اپلیکیشن خانه هوشمند گلدور می توانید خانه هوشمندتان را با همه دستگاه ها کنترل کنید. کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه. دیگر محدودیتی برای سیستم عامل وجود ندارد. کافی است مرورگر google chrome را باز کنید و وارد آدرس پنل کاربری گلدور شوید. 
همین حالا امتحاتش کن …

اگر تلفن همراه یا تبلت اندرویدی دارید علاوه بر نسخه تحت وب، می توانید اپلیکیشن خانه هوشمند اندرویدی را بر روی دستگاه خود نصب کنید. با توجه به ذخیره سازی اطلاعات حساب کاربری بر روی سرور، از هر دستگاه و هر نرم افزاری که وارد شوید، به کلیه دستگاه ها دسترسی خواهید داشت. 

سوالات متداول درباره اپلیکیشن خانه هوشمند گلدور

این اپلیکیشن درحال حاضر در بستر سیستم عامل اندروید و نسخه وب اپ مخصوص سیستم عامل های لینوکس و آی او اس موجود می باشد.

نسخه اندروید اپلیکیشن خانه هوشمند گلدور جهت دسترسی راحتتر شما مشتریان عزیز در مرجع دانلودی بازار و همچنین در صفحه اول سایت خانه هوشمند گلدور قرار داده شده است.

همچنین برای دسترسی به نسخه وب اپلیکیشن می توانید به آدرس http://userpanel.gwtech.ir مراجعه نمایید.

توجه داشته باشید که همواره نسخه بروز شده این اپلیکیشن را در تلفن همراه خود داشته باشید.

خوشبختانه سرور کلیه تجهیزات تولید شده در خانه هوشمند گلدور بصورت ثابت و داخلی است و در بدترین شرایط هم برقرار است و این امر سبب اطمینان خاطر شما عزیزان میشود درصورت استیبل بودن خانه هوشمند شما.

بله از مزایای استفاده از اپلیکیشن خانه هوشمند گلدور این است که شما میتوانید به راحتی برای هر یک از تجهیزات و دیوایس های محل موردنظر سناریوی دلخواه خود را تعریف کنید و از اجرای آن لذت ببرید.

از دیگر مزایای استفاده از این پلتفرم این است که شما علاوه بر کنترل کامل خانه هوشمند خود و دیدن سایر تجهیزات هوشمند محل موردنظر،میتوانید فیدبک عملیاتی که انجام داده اید را دریافت کنید علاوه بر اینها میتوانید سناریوهای مشخصی را برای هر یک از دستگاه ها بازسازی یا تعریف کنید و همچنین شما میتوانید گروه ها یا زون های مشخصی را جهت چیدمان محیط موردنظر خود بسازید و از نام و آیکونهای مشخص و دلخواه برای هر یک از تجهیزات استفاده کنید و یا حتی برای هر یک از اعضای موردنظر و مورد اطمینان خود دسترسی مشخصی جهت کنترل تجهیزات هوشمند محل موردنظر ایجاد کنید.

در حالت عادی و بدون خرید اشتراک خانه هوشمند گلدور،بصورت همزمان تا 4 یوزر قابلیت دسترسی به تجهیزات یک محل را دارا میباشند که این امر توسط یوزر اصلی که معمولا شخص اول هر خانه یا مالک آن مکان است تعریف میشود.