پکیج خانه هوشمند پایه گلدور چیست؟

پکیج خانه هوشمند پایه، متشکل از چند ابزارک هوشمند است که بخشی از خانه شما را هوشمند می کند. با توجه به تنوع محصولات هوشمند سازی ساختمان و لزوم نیازسنجی درست پروژه ها، پکیج های هوشمند معرفی می گردند. با استفاده از محصولات موجود در این پکیج می توانید سیستم روشنایی خانه خود را با اپلیکیشن کنترل کنید. به همین دلیل نام دیگر این محصول را پکیج پایه کنترل روشنایی هوشمند گذاشته ایم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پکیج خانه هوشمند با ما تماس بگیرید

پکیج خانه هوشمند پایه گلدور

تجهیزات پکیج خانه هوشمند پایه گلدور

این پکیج حاوی سه عدد کلید هوشمند لمسی 4 پل است که می توانید به کمک آن ها 12 خط روشنایی را کنترل کنید. قابلیت اصلی کلیدهای هوشمند، کنترل از راه دور به کمک اپلیکیشن تلفن همراه است. کلیدهای موجود در این پکیج از نوع وای فای هستند. کلیدهای وای فای بی نیاز از هر دستگاه واسطی مستقلا به اینترنت متصل می شوند. نصب راحتی دارند و قابل جابجایی و نصب در انواع قوطی کلید هستند.

کلیدهای لمسی و هوشمند گلدور در سه رنگ مشکی، بژ و سفید عرضه می شوند. متناسب با سلیقه و تم دکوراسیون داخلی ساختمان، رنگ کلید مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلید لمسی هوشمند گلدوِر و مزایا و قابلیت های آن از لینک زیر بازدید کنید:
کلید لمسی هوشمند وای فای

امکانات پکیج خانه هوشمند گلدور

  • کنترل 12 خط روشنایی به صورت محلی (با استفاده از 3 کلید 4 پل)
  • امکان کنترل سیستم روشنایی با استفاده از نرم افزار کاربردی تلفن همراه خانه هوشمند
  • امکان تعریف بینهایت سناریو (انجام هم زمان چندین کار با یک لمس)
  • امکان توسعه خانه هوشمند در آینده
  • امکان تعریف زمانبندی های مختلف برای روشن و خاموش شدن لامپ ها
  • و …

امکانات خانه هوشمند

پکیج خانه هوشمند گلدوِر و توسعه پذیری

شما با خرید پکیج خانه هوشمند پایه، اولین و مهم ترین گام برای هوشمندسازی ساختمان را برداشته اید. با توجه به بستر ارتباطی وای فای تجهیزات گلدور، شما می توانید توسعه پذیری بی نهایت را تجربه کنید. از جمله امکاناتی که در آینده می توانید به پکیج هوشمند خود اضافه کنید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل هوشمند روشنایی
  • کنترل هوشمند درب پارکینگ و درب آپارتمان
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره برقی
  • کنترل هوشمند آبیاری فضای سبز، شیر اصلی گاز، شیر اصلی آب
  • کنترل هوشمند لوازم برقی از جمله چای ساز و …
  • کنترل هوشمند تجهیزات سرمایش و گرمایش
  • و هر آنچه شما از یک خانه هوشمند انتظار دارید… 

همه این امکانات را می توانید بدون تغییر در سیم کشی و به راحتی به خانه هوشمند خود اضافه کنید. 

 

نصب و راه اندازی تجهیزات هوشمند سازی ساختمان گلدوِر بسیار راحت است. همه چیزهایی که برای کنترل روشنایی با سیستم هوشمند به آن ها نیاز دارید عبارتند از:

ابتدا کلیدهای سنتی را (در صورت وجود) باز کنید و کلید هوشمندرا به کمک دفترچه راهنمای کلید به شبکه متصل و در قوطی کلید نصب کنید. سپس وارد سایت خانه هوشمند گلدور شده و نرم افزار کاربردی گلدور را دانلود و نصب کنید. پس از ثبت نام در اپلیکیشن و در صفحه اصلی، علامت + را لمس و افزودن کلید جدید را لمس کنید. مراحل بعدی را طبق راهنمای اپلیکیشن انجام دهید تا کلید به اینترنت متصل شود. همه فرایند نصب کمتر از 3 دقیقه زمان می برد. با تکمیل اتصال کلید به اینترنت می توانید کلید را با اپلیکیشن کنترل کنید. 

به شما تبریک می گویم، شما فصل جدیدی از زندگی با تجهیزات هوشمند را آغاز کردید.

گارانتی و خدمات پس از فروش پکیج خانه هوشمند

خدمات پس از فروش از جمله الزامات تجهیزات هوشمند سازی ساختمان است. با توجه به پیچیدگی های نرم افزاری و سخت افزاری تجهیزات، نداشتن گارانتی می تواند چالش های زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد. تمام محصولات تولیدی شرکت خانه هوشمند گلدوِر دارای 10 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. این گارانتی در صورت بروز ایرادات ذاتی روی هریک از محصولات تولیدی به صورت زیر ارائه می شود:

  • یک سال تعویض رایگان
  • دو سال تعمیر رایگان
  • هفت سال پشتیبانی تعمیراتی

با این وجود شما می توانید به راحتی و با خیالی کاملا آسوده از محصولات هوشمند سازی ساختمان گلدوِر استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط گارانتی و نصب و راه اندازی محصول به دفترچه همراه محصول مراجعه کنید.

محصول استاندارد بخرید!

استاندارد بین المللی IEC

براساس این استاندارد کلید هوشمند گلدور در محدوده ی امواج غیر مضر برای سلامت انسان فعالیت می کند. در برابر نویز ایمن است و نویز مخرب ایجاد نمی کند.

استاندارد بین المللی CE

این استاندارد محصولات را از نظر سلامت، امنیت و مضر نبودن برای انسان و طبیعت بررسی می کند و مجوز فروش به کشورهای اتحادیه اروپا را صادر می کند.

استاندارد بین المللی ISO

کلیدهای لمسی و سایر محصولات گلدور با گذراندن فرآیندهای استاندارد تست و کنترل کیفیت موفق به اخذ استاندارد کنترل کیفیت ISO 9001 شده اند.

جهت مشاهده استانداردهای محصولات گلدوِر کلیک کنید