کلید تاچ لمسی | کلید لمسی ساده

فهرست مطالب

کلید تاچ لمسی یکی از جدیدترین فناوری های مورد استفاده در صنعت ساختمان است. کلیدهای لمسی با وجود عمر کم توانسته اند طرفداران زیادی را در سراسر دنیا پیدا کنند. این کلیدها علاوه بر عملکرد مناسب، از نظر زیبایی نیز نسبت به کلیدهای سنتی یک گام جلوتر هستند. می توان این کلیدها را به عنوان یک المان دکوراتیو روی دیوار نصب کرد و از زیبایی آن لذت برد.

کلید تاچ لمسی توسط شرکت های زیادی تولید و به بازار عرضه شده است. خانه هوشمند گلدور از جمله شرکت هایی است که قادر است این کلیدها را با کیفیت بالا و طراحی سفارشی برای شما تولید کند. اگر می خواهید کلیدهای لمسی شما یک اثر هنری خاص باشند، کافی است طرح مورد نظرتان را برای ما ارسال کنید. در ادامه به بررسی کلید تاچ لمسی و بیان ویژگی های کلید لمسی گلدور می پردازیم. با ما همراه باشید.

کلید تاچ لمسی

این کلیدها با کلیدهای سنتی تفاوت های اساسی دارند. در کلیدهای سنتی کنترل روشنایی یک کنتاکت مکانیکی ساده وظیفه کنترل جریان را بر عهده دارد. هر بار فشردن اهرم کلید سبب تغییر وضعیت کنتاکت وی شود. در کلید تاچ لمسی نیز با هر بار لمس صفحه کلید توسط کاربر، شاهد تغییر وضعیت خروجی خواهیم بود. با این تفاوت که مکانیزم تغییر وضعیت متفاوت است.

کلید لمسی دارای دو بخش مدار قدرت و مدار فرمان است. مدار فرمان وظیفه دریافت فرمان های کاربر و همچنین کنترل مدار قدرت را بر عهده دارد. وظیفه مدار قدرت قطع و وصل جریان برق است. هر کدام از بخش های کلید تاچ لمسی را با تکنولوژی های مختلفی می توان تولید کرد.

کلید تاچ لمسی گلدور

کلیدهای تاچ یکی از محصولات خانه هوشمند گلدور است که در دو نوع ساده و هوشمند روانه بازار شده است. در راستای احترام به حق انتخاب کاربران، این کلیدها در رنگ های سفید، مشکی و بژ تولید می شوند. از دیدگاه عملکردی نیز این کلیدها در انواع یک پل، دوپل، سه پل، چهارپل و شش و هشت پل عرضه می شوند. کلید گلدور ویژگی هایی دارد که شما را برای انتخاب مجاب می کند.

مقایسه کلید تاچ لمسی و کلید سنتی

تکنولوژی پایدار مدار قدرت و فرمان

ما در تولید کلید لمسی گلدور بهترین گزینه ها را مورد استفاده قرار داده ایم. مدار فرمان کلید تاچ لمسی گلدور با بهره گیری از میکروکنترلر طراحی شده است. استفاده از میکروکنترلر باعث شده است این کلیدها از پایداری بالایی برخوردار باشند.

برای کنترل جریان در مدار قدرت کلید لمسی نیز راهکارهای مختلفی وجود دارد. شرکت گلدور از رله برای طراحی این بخش کلید استفاده کرده است. استفاده از رله در مدار قدرت علاوه بر افزایش پایداری و کاهش نویزپذیری، حداکثر توان قابل کنترل کلید را نیز افزایش می دهد.

خدمات پس از فروش

برای محصولات الکترونیکی خدمات پس از فروش از اهمیت بالایی برخوردار است. کلید لمسی تاچ یک دستگاه دائم کار است و در معرض آسیب قرار دارد. نوسانات احتمالی برق، دوفاز شدگی و … آسیب های احتمالی هستند که می توانند کلید لمسی شما را تحت تاثیر قرار دهند. به همین دلیل خدمات پس از فروش مناسب از جمله ضروریات کلید لمسی است.

کلیه محصولات تولیدی شرکت خانه هوشمند گلدور دارای 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. شرح خدمات پس از فروش گلدور به صورت زیر است:

  • یک سال گارانتی تعویض
  • دو سال گارانتی تعمیر رایگان
  • 7 سال پشتیبانی و خدمات فنی

متناسب با انواع قوطی کلید

یکی از چالش های گذار از کلید های سنتی به کلید تاچ لمسی، زیرساخت مورد نیاز برای نصب کلید است. کلید لمسی گلدور براساس قوطی کلیدهای استاندارد ایران طراحی شده است. این کلید را می توانید با خیال راحت در انواع قوطی کلید نصب کنید. سیم کشی مورد نیاز برای کلید لمسی یک تفاوت کوچک با کلید سنتی دارد. کلید لمسی برای عملکرد نیاز به برق شهر دارد. بنابراین لازم است سیم نول و فاز هر دو به داخل قوطی کلید آمده باشند.

نمونه سفارشی کلید تااچ لمسیما به سلیقه شما احترام می گذاریم!

علاوه بر تنوع رنگ سفید، مشکی و بژ شما می توانید هر رنگ دیگر را که مایل باشید را برای کلیدهای خود سفارش دهید. علاوه بر تغییر رنگ امکان تغییر طرح آیکون ها نیز به راحتی وجود دارد. همچنین می توانید طرح مورد نظر خود را برای نقش بستن بر روی کلید برای ما ارسال کنید. تبریک می گوییم اثر هنری شما بزودی آماده حویل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید