کلید پرده هوشمند لمسی گلدور

کنترل نور خانه در دستان شماست

کلید لمسی پرده برقی

کلید لمسی پرده چیست؟

اکثر ساختمان‌های نوساز و جدید، با هدف نورگیر بودن، پنجره‌های بزرگی در ساختمان قرار داده‌اند. این امر سبب شده تا نصب و باز و بسته کردن پرده، کار دشواری باشد. اگر در خانه‌های، کمی قدیمی‌تر نگاه کنید، متوجه می‌شوید برای جابه‌جایی پرده، از میل پرده استفاده می‌شود. همین امر یکی از معضلات خانه‌داران است اما این معضل به راحتی توسط کلید لمسی، قابل حل است. کلیدهای لمسی یک نوع پیشرفته از کلیدهای نوین است که با قرارگیری آنها در ساختمان، می‌توانید تمام کارهای خود را با یک لمس انجام دهید و نیاز به هدر دادن انرژی اضافه نیست. در ادامه با نحوه عملکرد این کلیدها آشنا می‌شوید.

چرا کلید پرده لمسی هوشمند گلدور؟

ترموستات هوشمند با رویه کریستال گرمادیده در رنگ های متنوع

صفحه لمسی خازنی با حساسیت تنظیم شده و سرعت بالا

نصب راحت در انواع قوطی کلیدهای استاندارد ایرانی و اروپایی

اتصال به اینترنت از طریق وای فای بدون نیاز به دستگاه واسط

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید.

نحوه عملکرد کلید لمسی پرده

نحوه کار این کلیدها به این صورت است که ابتدا، محل قرارگیری کلید لمسی را در یک مکان در دسترس مشخص می‌کنیم. سپس با استفاده از سیم‌کشی‌های ساختمان یک ارتباط بین پرده و کلید برقرار کرده تا فرمان‌های ارسال شده توسط کلید لمسی اجرا شوند. این امور به راحتی توسط کارشناسان مجرب گلدور، در مدت زمان کمی انجام می‌شود.

ویژگی‌های کلید لمسی پرده

در این بخش ، سعی کرده‌ایم تا بهترین ویژگی‌ها را برای انتخاب راحت شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

رنگ پیش زمینه LED کلید

رنگ‌های کلید لمسی گلدور هنگام روشن شدن آبی و هنگام خاموش شدن قرمز می‌باشد. نکته حائز اهمیت در این کلیدها، روشنی مناسب و قابل دیدن در شب است.

دارای حساسیت لمس استاندارد

 در برخی از انواع کلیدها مشاهده شده لمس کلید دارای مشکل است و یا پس از مدتی دچار مشکل می‌شود. اما کلید لمسی گلدور با پیروی از استانداردهای به‌روز، این مشکل را برطرف کرده است.

رویه شیشه کریستال شفاف

این رویه، به دلیل استفاده از یک کریستال شفاف و نشکن، موجب شده کلید، با یک لمس عمل کرده و نیازی به فشار یا لمس کامل دست نیست.

رویه کریستالی زیبایی خاصی به کلید داده 

بروزترین تکنولوژی لمسی کلید پرده لمسی هوشمند گلدور

در طراحی کلید پرده لمسی گلدور از جدیدترین تکنولوژی تاچ خازنی موجود در بازار استفاده شده است. یکی از چالش های اصلی کلیدهای لمسی، کیفیت و نحوه عملکرد تاچ است. از بین تکنولوژی های تاچ موجود، تاچ خازنی عملکرد به مراتب بهتری دارد. صفحات تاچ خازنی به صورت پیوسته در حال ارتقا و بهبود هستند. کلید پرده لمسی و هوشمند گلدور از جدیدترین تکنولوژی تاچ موجود در بازار بهره می برد. کافی است دستتان را به کلید نزدیک کنید.

عدم تنظیم درست حساسیت تاچ، تجربه کاربری ناخوشایندی را به یادگار خواهد گذاشت. حساسیت پایین سبب عدم دریافت صحیح فرامین و حساسیت بالا سبب تاثیر زیاد نویز بر روی عملکرد کلید خواهد شد. در کلید پرده لمسی هوشمند گلدور حساسیت صفحات تاچ برای لمس از روی شیشه ای به ضخامت 4 میلیمتر تنظیم شده است.

آیا کاربرد این کلیدها فقط مختص ساختمان‌های جدید است؟

پاسخ این سوال، خیر است. یکی از قابلیت‌های خاصی که در کلیدهای لمسی گلدور وجود دارد، نصب آسان در قوطی مربوط به کلیدهای قدیمی، بدون نیاز به تخریب است. بیشتر ساختمان‌های شهرها، قدیمی‌ساز هستند، به همین دلیل هوشمند ساختن آنها برای برخی شرکت‌ها دشوار است. اما ویژگی منحصربه‌فردی که محصولات گلدور دارند، سبب نصب آسان و عدم نیاز به تغییر در بافت ساختمان شده است.

خدمات پس از فروش برای تجهیزات الکترونیکی یک الزام مهم است. اگر سری به بازار موبایل بزنید، ازدهام موجود در مراکز خدمات پس از فروش برندهایی همچون سامسونگ و اپل اهمیت بالای این موضوع را نشان می دهد. کلید پرده هوشمند و لمسی گلدور با 10 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش ارائه می شود. شرح خدمات پس از فروش گلدور عبارتست از:

  • یک سال گارانتی تعویض 
  • دو سال گارانتی تعمیر رایگان 
  • 7 سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش

کلید پرده لمسی هوشمند استاندارد بخرید!

اهمیت و لزوم استاندارد امروزه بر کسی پوشیده نیست. برخی استانداردهای بین المللی که کلید پرده لمسی هوشمند گلدور موفق به اخذ شده است که عبارتند از:

استاندارد ROHS

کلیه قطعات مورد استفاده در تولید محصولات گلدوِر استاندارد زیست محیطی منع استفاده از 6 ماده خطرناک برای محیط زیست را اخذ کرده اند.

استاندارد بین المللی CE

این استاندارد محصولات را از نظر سلامت، امنیت و مضر نبودن برای انسان و طبیعت بررسی می کند و مجوز فروش به کشورهای اتحادیه اروپا را صادر می کند.

استاندارد بین المللی IEC

براساس این استاندارد رله هوشمند گلدور در محدوده ی امواج غیر مضر برای سلامت انسان فعالیت می کند. در برابر نویز ایمن است و نویز مخرب ایجاد نمی کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کلید پرده لمسی هوشمند با ما تماس بگیرید