کلید و پریز لوکس در دکوراسیون داخلی

فهرست مطالب

اگر شما هم به فکر داشتن یک خانه لوکس هستید، کلید و پریز لوکس بخش مهمی از خانه شما خواهد بود. عدم هماهنگی کلیده و پریزها با دکوراسیون داخلی می تواند سبب از بین رفتن هارمونی محیط شود. به همین منظور باید راهکاری برای این منظور اندیشیده شود.

در این مقاله قصد داریم به بررسی حالت های مختلفی که می توان از کلید و پریزها استفاده کرد بپردازیم. با ما همراه باشید …

حذف کلید و پریز از دکوراسیون داخلی

همیشه ساده ترین راه پاک کردن صورت مساله است. حذف کلید و پریز از فضای داخلی ساختمان اولین راهکاری است که به ذهن می رسد. حال سوال اینجاست که آیا حذف کلیدها و پریزها به جای استفاده از کلید و پریز لوکس امکانپذیر است.

در حالت کلی این امر می تواند امکان پذیر باشد اما کاربر را به زحمت خواهد انداخت. این چالش در مورد پریزها پررنگ تر است. با استفاده از سیستم های هوشمندسازی ساختمان تابلویی، می توان کلیدها را از فضای خانه حذف کرد. اما حذف کردن پریزها می تواند مشکلاتی را برای ما بوجود بیاورد.

فرض کنید قصد استفاده از جاروبرقی دارید یا می خواهید موبایل خود را شارژ کنید. اگر پریز داخل پذیرایی نداشته باشید، باید از یک سیم سیار استفاده کنید. استفاده از این سیم مشکلات عدیده ای را برای شما بوجود خواهد آورد.

استفاده از کلید و پریز لوکس

راهکار منطقی تر استفاده از انواع لوکس کلید و پریز است. این تجهیزات علاوه بر آسایش در عملکرد، می توانند به المان هایی جذاب در دکوراسیون داخلی تبدیل شوند. اگرچه لوکس بودن از نظر افراد مختلف تعاریف متفاوتی دارد با این وجود می توان معیارهای مشترکی را پیدا کرد.

در زمینه انواع لوکس کلید و پریز دو پیشنهاد وجود دارد. برخی از تولیدکنندگان اقدام به تولید کلیدهای سنتی با ظاهری شیک و مدرن نموده اند. برخی از این کلیدها ظاهری کاملا کلاسیک (کلنگی) دارند.

کلید و پریز لوکس

نوع دیگر کلید و پریز لوکس، انواع لمسی آن است. کلیدهای لمسی در رنگ ها و طرح های مختلف توسط تولیدکنندگان به بازار عرضه می شوند. تعداد پل کلیدها نیز متفاوت است. این کلیدها به دلیل ظاهر زیبا و مدرن بودنشان می توانند به عنوان یک کلید لوکس مورد استفاده قرار بگیرند.

رویه این کلیدها عموما از جنس شیشه است. رنگ های متنوع این کلیدها سبب شده است تا دست کاربر در انتخاب کلید مورد نظرش باز باشد.

علاوه براین برخی تولیدکنندگان اقدام به تولید کلید لمسی با طراحی سفارشی می کنند. کلیدهای سفارشی به طور قطع هماهنگی بیشتری با دکوراسیون داخلی شما خواهند داشت. شرکت خانه هوشمند گلدوِر تولید کننده کلید و پریز لوکس لمسی و هوشمند با 10 سال گرانتی و استانداردهای بین المللی است.

کلیدهای تولیدی ما در انواع قوطی کلیدها قابل نصب هستند. همچنین پروتکل ارتباطی کلیدهای هوشمند در دونوع بی سیم و باسیم قابل سفارش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش تولید کلید و پریز لوکس با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید