همه چیز درباره ی کلید لمسی چهار پل

فهرست مطالب

کلید لمسی چهار پل یک انتخاب هوشمندانه برای جایگزینی کلیدهای سنتی مکانیکی است. وظیفه کلیدها برقراری جریان و روشن کردن مصرف کننده است. این مصرف کننده می تواند هر وسیله برقی باشد. اما منظور ما در اینجا صرفا تجهیزات روشنایی است.

این تجهیزات شامل انواع لامپ ها، مهتابی و ریسه های نوری می شود. با استفاده از کلید لمسی علاوه بر کنترل لامپ ها زیبایی چشم نوازی را مهمان خانه شما می کند. از این کلیدها می توانید در خانه، اداره، محل کار، مراکز تجاری و … استفاده کنید. در این نوشتار به بررسی عمیق کلید لمسی چهار پل می پردازیم. با من همراه باشید.

کلید کنترل روشنایی

وظیفه یک کلید در کنترل روشنایی، قطع و وصل جریان برق است. کلیدهای سنتی این کار را به کمک تیغه های فلزی انجام می دهند. در کلید لمسی چهار پل و هم نوعانش، این کار به کمک رله ها انجام می شود. برای هر پل کلید یک رله در نظر گرفته شده است.

با هر بار لمس کلید، فرمان تغییر وضعیت رله صادر می شود. در این حالت لامپ چه روشن و چه خاموش باشد وضعیت آن عوض می شود. انواع مختلف کلید کنترل روشنایی در بازار موجودند و مطابق با سلیقه خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

کلید لمسی چهار پل

این کلید برخلاف کلیدهای سنتی رایج در بازار، قادر است به طور همزمان 4 سرخط روشنایی را کنترل کند. هر یک از این سرخط ها می توانند شامل یک یا چند لامپ باشند. عامل تعیین کننده در تعداد لامپ متصل به هر کلید، جریان قابل تحمل رله هاست. عموما شرکت های تولید کننده حداکثر جریان قابل تحمل هر پل را در دفترچه راهنمای کلید قید می کنند.

کلید لمسی چهار پل گلدور

نکته حائز اهمیت در تعیین تعداد لامپ قابل اتصال به هر پل کلید لمسی، جریان راه اندازی لامپ هاست. اغلب لامپ های موجود در بازار از نوع ال ای دی یا کم مصرف هستند. این لامپ ها از یک منبع تغذیه داخلی بهره می برند. جریان راه اندازی این منبع تغذیه چندین برابر جریان مصرفی آن است.

با وجود اینکه زمان عبور این جریان زیاد از رله بسیار کوتاه است، اما رله ها را تحت تاثیر قرار می دهد. هر چقدر تعداد لامپ ها بیشتر باشد، این ضربه بیشتر است. جهت پیشگیری از آسیب اضافه بار به کلید لمسی چهار پل، حتما قبل از اقدام به خرید با یک کارشناس در مورد تعداد لامپ قابل اتصال به هر پل کلید مشورت کنید.

چرا کلید لمسی گلدور

کلید لمسی چهار پل یکی از انواع کلید لمسی گلدور است. علاوه بر کلید چهار پل، کلیدهای یک پل، دو پل، سه پل، شش پل و 8 پل نیز قابل سفارش هستند. کلید لمسی گلدور در رنگ های متنوع می تواند نظر مشکل پسندان را نیز جلب کند.

قابلیت سفارشی سازی

از جمله مزایای کلید لمسی چهار پل گلدور قابلیت سفارشی سازی این کلید است. ما قادریم انواع کلید لمسی را با رویه سفارشی برای شما تولید کنیم. سفارشی سازی رنگ، آیکون ها و حتی عملکرد کلید از جمله توانمندی های خانه هوشمند گلدور است.

قابلیت نصب در قوطی کلید ایرانی

برخی از انواع کلید لمسی کنترل روشنایی موجود در بازار در قوطی کلیدهای خاصی نصب می شوند. شاید تغییر قوطی کلید در هنگام ساخت کار راحتی باشد اما تغییر آن در ساختمان در حال استفاده کار راحتی نیست. انواع کلید لمسی گلدور از جمله کلید لمسی چهار پل قابلیت نصب در همه قوطی کلیدها را دارند.

استاندارد

کلید لمسی چهار پل گلدور و سایر محصولات این شرکت استانداردهای بین المللی را اخذ کرده اند. بر اساس استاندارد IEC، محصولات گلدور بر روی سایر محصولات نویز مخرب ایجاد نمی کنند و همچنین نویز نمی گیرند. همچنین محصولات گلدور با اخذ استاندارد CE اجازه صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را اخذ کرده اند.

اگر هنوز در مورد خرید کلید لمسی چهار پل سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید