بهترین سیستم امنیتی هوشمند 2019

فهرست مطالب

در این مقاله به معرفی بهترین سیستم امنیتی هوشمند سال 2019 می پردازیم. در یک بررسی جامع که توسط مجله اینترنتی PCmag انجام شده است، بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 در گروه های مختلف دسته بندی شده اند. تاکنون بهترین کنترلر هوشمند سازی ساختمان و بهترین دوربین نظارتی هوشمند سال 2019 را معرفی کردیم. امروز به معرفی بهترین قفل هوشمند و سیستم های امنیتی هوشمند 2019 می پردازیم.

بهترین سیستم امنیتی هوشمند 2019

با توجه به اهمیت موضوع امنیت و جایگاه ویژه آن در زندگی امروز، نمونه های متفاوتی از سیستم امنیتی هوشمند را می توان در بازار پیدا کرد. با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار و یه منظور کمک به انتخاب بهتر شما، به معرفی بهترین سیستم امنیتی هوشمند 2019 می پردازیم.

قفل هوشمند AUGUST:

این قفل جدیدترین محصول کمپانی AUGUST است. نسل سوم قفل های هوشمند AUGUST قابلیت هایی از جمله زنگ، بوق صوتی بر روی home kit و چندین قابلیت دیگر دارد که از آن جمله می توان به استفاده از تکنولوژی سنسور درب AUGUST، قابلیت اتصال به Z-wave  و اتصال از طریق WIFI اشاره کرد.

تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 - قفل هوشمند

این قفل به راحتی نصب می شود و قابلیت کنترل از طریق موبایل و همچنین دستیارهای صوتی ALEXA و Google Home و همچنین فرمان های صوتی SIRI را دارد. این قفل با پوشش براق خود زیبایی قابل توجهی دارد. این قفل گران است اما در لیست بهترین سیستم امنیتی هوشمند جای می گیرد.

سیستم امنیتی ADT PULSE:

اگر به دنبال یک تولید کننده سیستم امنیتی هوشمند با سابقه بگردید، قطعا نام ADT را خواهید شنید. این سیستم بسیار گرانتر از سیستم های امنیتی معمولی است، اما در عوض امکاناتی را به شما ارائه می دهد که هیچ سیستم دیگری در اختیار شما نمی گذارد.

بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 - ADT Pulse

این سیستم فوق العاده کامل است و پلتفرم آن با سایر سیستم های خانه هوشمند سازگار است. این سیستم دارای یک مانیتور لمسی 2.7 اینچی است که امکان کنترل سیستم امنیتی و همچنین مشاهده تصاویر دوربین ها را برای کاربر فراهم می کند. با وجود قیمت بالا می توان این سیستم را در لیست بهترین سیستم امنیتی هوشمند قرار داد.

سیستم امنیت خانگی Simplisafe

اگر می خواهید یک سیستم امنیتی خوب با راه اندازی ساده داشته باشید، حتما این سیستم را بررسی کنید. این سیستم در نقطه ای بین سیستم های امنیتی ساده و سیستم های امنیتی پیشرفته قرار دارد. این سیستم بسیار ساده است و در عین حال کارایی بالایی دارد. این سیستم در کنار دوربین های امنیتی از سنسورهای امنیتی از جمله سنسور تشخیص دود و سنسور تشخیص نشتی بهره می برد.

بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 - simplisafe

این سیستم قادر است خانه شما را در برابر ورود غیر مجاز و سایر اتفاقات ناخواسته از جمله آتش سوزی و نشت آب ایمن کند. این سیستم یک راه حل ساده برای برقراری امنیت است که امنیت و انعطاف پذیری را به صورت همزمان به شما عرضه می کند.

این سیستم قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد و با استفاده از نرم افزار کاربردی تلفن همراه کنترل می شود. در مورد سیستم های امنیتی که می توانند در لیست بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان 2019 قرار بگیرند، شاید بتوان موارد دیگری را نیز به این لیست اضافه کرد. اما این لیست با توجه به تجهیزاتی که توسط کارشناسان ما تست شده اند تهیه شده است.

آیا شما سیستم امنیتی هوشمندی می شناسید که به ما و مخاطبان عزیزمان معرذفی کنید؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید