دزدگیر پرتابل سیم کارتی

فهرست مطالب

از جمله ابزارک های جدید در حوزه امنیت می توان به دزدگیر پرتابل سیم کارتی اشاره کرد. این ابزارک کوچک و جذاب کاربردهای گسترده ای دارد و به دلیل قابل حمل بودن می توان در جاهای مختلفی از آن استفاده کرد. پیشرفت تکنولوژی و تولید قطعات الکترونیکی با ابعاد کوچکتر از گذشته، دست طراحان را برای تولید دستگاه های الکترونیکی کوچکتر باز گذاشته است. قطعات جدید علاوه بر ابعاد کوچکتر امکان ارائه قابلیت های جدید را نیز به ارمغان آورده است.

دزدگیر پرتابل سیم کارتی

قبل از پرداختن به امکانات و قابلیت های این ابزارک، مناسب است که مقداری در مورد ماهیت آن صحبت کنیم. دزدگیر به عنوان یک ماژول امنیتی قابلیت تشخیص رفتار غیرمجاز افراد ناخواسته از جمله ورود به یک مکان را دارد. دزدگیرها عموما به صورت ثابت در یک مکان نصب می شوند. اما دزدگیر پرتابل قابلیت جابجایی دارد و به سادگی می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید و امنیت خود را ارتقا بدهید.

نکته دیگری که در مورد دزدگیر پرتابل سیم کارتی وجود دارد، اطلاع رسانی به کاربر از طریق تماس تلفنی و پیامک است. این مزیت در سایه استفاده از سیم کارت بر روی دستگاه در دسترس قرار می گیرد. بس از این توضیحات مشخص شد کا ما درباره یک ماژول امنیتی کوچک با قابلیت حمل و برقراری ارتباط تلفنی با کاربر صحبت می کنیم. اکنون به ادامه ماجرا می پردازیم …

ضرورت استفاده از دزدگیر

چرا باید از دزدگیر استفاده کنیم؟ این سوال مهمی است که غالب افراد پاسخ آن را می دانند. افزایش بی سابقه قیمت ها در کنار بحران های اجتماعی و افزایش بزهکاری، الزام حفاظت از اموال را بیش از پیش جدی کرده است. در حال حاضر نمونه های مختلفی از دزدگیر در بازار موجود است. اغلب سیستم های امنیتی موجود در بازار برای یک کاربرد خاص طراحی و عرضه شده اند. به عنوان مثال دزدگیرهای خودرویی و دزدگیرهای ساختمان را می توان نام برد.

مقایسه دزدگیر با دزدگیر پرتابل سیم کارتی

اما دزدگیر پرتابل سیم کارتی پا را فراتر از این گذاشته است. از این ابزارک کوچک و پرکاربرد می توانید در جاهای مختلف استفاده کنید. استفاده به عنوان دزدگیر خودرو، دزدگیر ساختمان، دزدگیر اتاق، دزدگیر چمدان و … از جمله کاربردهای این ابزارک جذاب است.

 کاربرد دزدگیر پرتابل سیم کارتی

این دزدگیر برخلاف سایر نمونه های موجود کاربردهای گسترده ای دارد. از جمله مهمترین کاربردهای این دزدگیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساختمان مسکونی
  • ساختمان تجاری
  • مغازه
  • اداره
  • دفتر کار
  • ماژول امنیتی لوازم شخصی
  • چمدان و کیف دستی
  • کشوهای میز کار
  • و …

ابعاد کوچک در کنار قابلیت حمل و عدم نیاز به سنسور جانبی، دزدگیر پرتابل سیم کارتی را به یک انتخاب هوشمندانه و پرکاربرد تبدیل کرده است.

سنسورهای امنیتی

سیستم های دزدگیر متشکل از یک دستگاه مرکزی و تعدادی سنسور هستند. وظیفه سنسورها تشخیص ورود غیرمجاز و اعلام وضعیت به دستگاه مرکزی است. سپس دستگاه مرکزی براساس سناریوهای از پیش تعیین شده اقدام به فعال کردن آلارم صوتی، برقراری تماس تلفنی و یا ارسال پیامک می کند. سنسورهای امنیتنی انواع مختلفی دارند. رایجترین سنسورهای مورد استفاده در سیستم های امنیتی از نوع تشخیص حرکت و تشخیص باز شدن درب و پنجره هستند.

سناریوهای حفاظتی

پس از تشخیص ورود غیرمجاز توسط سنسورها و اطلاع رسانی به دستگاه مرکزی، سناریوهای حفاظتی اجرا می شوند. این سناریوها عموما شامل فعال کردن هشدار صوتی، هشدار نوری، برقراری تماس تلفنی و ارسال پیامک است. در برخی موارد اماکن قفل شدن درب ورودی نیز وجود دارد که لازمه آن استفاده از قفل برقی بر روی درب ورودی است.

برقراری تماس و ارسال پیامک در همه سیستم ها انجام نمی شود. برای بهره مندی از این قابلیت ها باید از دزدگیر سیم کارتی یا سیم کارت خور استفاده کنید.

عملکرد دزدگیر پرتابل سیم کارتی

این دزدگیر با وجود ابعاد کوچک، قابلیت های زیادی دارد. سنسورهای تشخیص حرکت، لرزش و تغییر زاویه، تشخیص باز شدن درب و پنجره و … بر روی این دزدگیر موجود است. همچنین قابلیت پخش هشدار صوتی با توئان بالا، هشدار نوری چشمک زن و همچنین برقراری تماس و پیامک از دیگر قابلیت های این ابزارک است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر درباره دزدگیر پرتابل سیم کارتی با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید