درباره طراحان فناوری گلدور

درباره طراحان فناوری گلدوِر

شرکت دانش بنیان “طراحان فناوری گلدور توس” توسط متخصصان صنعت الکترونیک، مهندسی کامپیوتر، طراحی صنعتی و مدیریت فناوری در سال 1393 تاسیس گردید. رویکرد این شرکت، تولید و طراحی تجهیزات هوشمندسازی ساختمان بر پایه 31 سال تجربه در صنعت الکترونیک و کامپیوتر بوده است. تجارب ارزشمند در حوزه های انتقال تصویر و دیتا، مانیتورینگ و تلویزیون های تعاملی تحت شبکه، تلفن های تحت شبکه و اجرای پروژه های هوشمندسازی ساختمان و اینترنت اشیا با محصولات اروپایی، مدیران مجموعه را بر آن داشت تا گام در مسیر تولید بگذارند.

این مجموعه پس از تحقیق و مطالعه فرا مِلی و نیاز سنجی بازار، هدفگذاری بلند مدت خود را تولید تکنولوژی، پیشگام شدن کشور در صنعت نوپای اینترنت اشیا در خاورمیانه،خودکفایی ملی و تجمیع سیستم های کنترلی و امنیتی در یک پکیج قرار داد و به دنبال یافتن راهی برای کاهش هزینه های اجرای این سامانه ها و مدیریت و پایش مصرف انرژی در ساختمان گام برداشت.

شرکت گلدور همواره در حال مطالعه و ارتقای محصولات خود است. ما حمایت از مصرف کننده با تولید کالای باکیفیت ایرانی را سر لوحه کار خود قرار داده ایم. در این راستا نهایت دقت در انتخاب مواد اولیه با کیفیت و استاندارد و همچنین قطعات الکترونیکی باکیفیت معمول می گردد.

از جمله برندهای معتبر در حوزه تولید قطعات الکترونیکی که گلدور از محصولات آن ها استفاده می کند می توان به ST و Omron ژاپن و همچنین Microchip Electronics آمریکا اشاره کرد.

تنوع محصولات و خدمات هوشمند سازی

شرکت گلدور طیف گسترده ای از تجهیزات الکترونیکی و ابزارک های هوشمند را به بازار عرضه می کند. برخی از محصولات خانه هوشمند گلدور عبارتند از:

کلیه محصولات تولیدی گلدور پس از موفقیت در تست های آزمایشگاهی و میدانی به تولید انبوه رسیده و جهت نصب و اجرا در پروژه های ساختمانی با کارکرد دائم بکار آماده می شوند.

ویژگی های محصولات هوشمند گلدور

  • بستر ارتباطی وایرلس امنیت یافته

  • سطوح کنترلی مختلف برای مدیر ساختمان و کاربران انتهایی

  • گستره عملکردی وسیع عملگر ها از درب ها گرفته تا اجزاء کنترل عملکرد سیستم گرمایش و سیستم سرمایش

  • نرم افزار دارای رابط گرافیکی گویا و آسان

  • سادگی در نصب و راه اندازی بدون نیاز به نیروی متخصص

  • سازگاری ماژول ها برای کارکرد در ساختمان های قدیمی و جدید

  • وجود سناریو های خودکار کنترلی مختلف برای صرفه جویی انرژی در زمان اوج مصرف و یا تعطیلات

  • مشاوره فنی قبل از اجرای پروژه

  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش

  • و …

از آنجا که کلیه مراحل طراحی و تولید محصولات گلدور توسط متخصصان توانمند مجموعه انجام می شود، امکان سفارشی سازی کلیه محصولات از لحاظ جنس رویه، رنگ رویه و همچنین قابلیت های فنی محصول در این مجموعه فراهم شده است.

محصولات تولیدی شرکت طراحان فناوری گلدور توس با نام تجاری گلدوِر (Goldware) در بازارهای داخلی و بین المللی به فروش می رسند.

لازم به ذکر است این مجموعه طراحی خود را با پیشفرض تولید محصول برای مخاطب بین المللی پایه ریزی کرده است؛ لذا از کپی محصولات خارجی حذر کرده، ارتقا تکنولوژیک و نوآوری زیرساختی در طراحی محصولات هوشمند را سر لوحه کار خود قرار داده است.

کلیه محصولات تولیدی گلدور موفق به اخذ استانداردهای بین المللی در زمینه تجهیزات الکترونیکی و اینترنت اشیا شده اند.

استاندارد بین المللی IEC

موسسه بین المللی International Electrotechnical Commission در زمینه تدوین کلیه استانداردهای مرتبط با الکترونیک، الکتریسیته، انتقال نیرو و … فعالیت می کند.

محصولات تولید شده در شرکت طراحان فناوری گلدوِر دارای استاندارد سازگاری الکترومغناطیسی تجهیزات وایرلس IEC هستند. براساس این استاندارد، محصولات تولیدی گلدوِر از سایر تجهیزات نویز نمی گیرند و علاوه بر این، برای سایر تجهیزات نویز مخرب ایجاد نمی کنند.

بنابراین احتمال تداخل در کارکرد تجهیزات خانه هوشمند گلدوِر و سایر تجهیزات وایرلس به حداقل ممکن رسیده است.

با توجه به افزایش روزافزون استفاده از تجهیزات بی سیم، اهمیت این استاندارد بیشتر می شود. براساس این استاندارد محصولات تولیدی گلدور در تمام محیط ها به استثنای کارخانجات و مکان های با نویز بیشتر از حد استاندارد، به خوبی عملکرد خود را انجام داده و هیچگونه اخلالی در عمللکرد آن ها به وجود نمی آید.

از سوی دیگر به دلیل توان تشعشعی پایین، استفاده از محصولات گلدور اختلالی در عملکرد سایر نودهای وایرلس ایجاد نمی کند.

استاندارد CE

اتحادیه اروپا برای سلامتی و امنیت خاطر مردم قاره سبز اهمیت بسیاری قائل است. از این رو تولیدکنندگانی که قصد فروش محصولات خود در بازار اروپا را دارند، باید این استاندارد را اخذ کنند.

محصولاتی که موفق به کسب نشان CE می شوند مجوز فروش در کشورهای اتحادیه اروپا را در کنار سایر محصولات بومی خواهند داشت.

محصولاتی که واجد دریافت علامت CE می‌شوند،  از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار گرفته و اگر واجد این شرایط باشند قادر به دریافت این نشانه خواهند بود.

مفتخریم اعلام کنیم که تمام محصولات تولید شده در شرکت گلدوِر موفق به کسب نشان استاندارد CE از موسسه UNIVERSAL SYSTEM CERTIFICATION انگلستان شده اند.

استاندارد ISO 9001:2015

سیستم مدیریت کیفیت مستقر در شرکت طراحان فناوری گلدوِر مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2015 است. براساس این استاندارد شرکت هایی موفق به اخذ استاندارد می شوند که موارد زیر را دارا باشند:

الف)توانایی ارائه مستمر محصولات و خدماتی که الزامات مشتری و قانونی را برآورده می کنند.

ب) ساده سازی فرصت ها و بکارگیری شرایطی جهت افزایش رضایت مشتری.

ج) توانایی اثبات انطباق با الزامات مشخص شده در استاندارد.

شرکت گلدوِر موفق به اخذ این استاندارد از موسسه UNIVERSAL SYSTEM CERTIFICATION انگلستان شده است.

گلدوِر دوستدار محیط زیست

کلیه قطعات الکترونیکی استفاده شده در تولید محصولات گلدوِر دارای استاندارد زیست محیطی (RoHS)  هستند. عبارت  RoHS مخففRestriction of Certain Hazardous Substances  است. براساس این قانون که در اروپا وضع شده است، وجود 6 ماده خطرناک برای سلامتی انسان و طبیعت در محصولات الکترونیکی و خصوصاً قطعات کامپیوتری ممنوع است.

این 6 ماده خطرناک عبارتند از عناصر کادمیوم، جیوه، کرومیوم و سرب به علاوه ترکیبات PBB و BDE.

این قانون از تاریخ اول جولای 2006 به مرحله اجرا در آمد و از آن تاریخ تمامی محصولاتی که فاقد گواهینامه RoHS Compliant   باشند، اجازه فروش در کشورهای اروپایی را ندارند.

مفتخریم اعلام کنیم در تولید محصولات گلدوِر، از قطعات الکترونیکی دارای استاندارد RoHS استفاده می کنیم.