پنل لمسی هوشمند

پنل لمسی هوشمند، از جمله تجهیزات خانه هوشمند است که امکان کنترل متمرکز از یک نقطه را برای کاربران فراهم می کند. این دستگاه در کنار کارایی بالا، طراحی زیبایی دارد و جلوه ای خاص به دکوراسیون داخلی شما می دهد. استفاده از پنل لمسی خانه هوشمند به ویژه در امکانی که کاربری عمومی دارند بسیار کارگشاست. به عنوان مثال چنانچه قصد هوشمندسازی هتل را داشته باشید، امکان نصب اپلیکیشن برای مهمانان وجود ندارد. در این صورت می توان با استفاده از یک چنل لمسی هوشمند که در اتاق نصب می شود، دسترسی های لازم را به مهمانان ارائه داد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با ما تماس بگیرید …

پنل لمسی خانه هوشمند گلدوِر چگونه کار می کند؟

پس از اعمال دستور کنترلی توسط کاربر، دستورات مورد نظر کدگذاری شده و از طریق اینترنت برای سرور ارسال می شود. در مرحله بعد سرور براساس اطلاعات دریافت شده از اپلیکیشن، دستورات متناسب را برای کلید یا رله هوشمند مورد نظر ارسال می کند.

چنانچه از ارتباط محلی بین پنل و سایر تجهیزات بهره می برید، دستورات کنترلی مستقیما توسط پنل و بر بستر وای فای برای تجهیزات ارسال می شود. پس از دریافت پیغام انجام عملیات موردنظر، پیامی مبنی بر اجرای دستور به پنل ارسال می شود. کاربر می تواند از طریق پنل روند اجرای دستور کنترلی را بررسی کند.

پنل لمسی هوشمند چه کاربردی دارد؟

براساس جایگاه تعریف شده برای پنل لمسی در اتوماسیون خانه هوشمند، این پنل می تواند در کلیه ساختمان های مجهز به سیستم خانه هوشمند نصب شود و هیچ محدودیتی برای کاربرد آن وجود ندارد.

بیشترین کاربرد پنل لمسی هوشمند در مکان هایی است که افراد مختلف قصد انجام کنترل بر روی سیستم خانه هوشمند را دارند.

به عنوان مثالی از کاربرد این پنل می توان به نصب پنل در اتاق های هتل و مراکز تجاری اشاره کرد. در این مکان ها به دلیل تغییر شیفت های کاری یا ساکنین مجموعه، می توان از پنل لمسی هوشمند به عنوان کنترل کننده متمرکز استفاده کرد.

سناریوها در پنل لمسی هوشمند گلدور

جایگاه پنل لمسی خانه هوشمند در اتوماسیون خانه هوشمند کجاست؟

بر اساس توپولوژی شبکه خانه هوشمند گلدوِر پنل لمسی هوشمند در لایه سوم شبکه  قرار می گیرد. این پنل هوشمند مجهز به نرم افزار کاربردی گلدوِر است و امکان انجام کلیه عملیات کنترلی را برای کاربر فراهم می کند. پنل لمسی خانه هوشمند از طریق بستر ارتباطی وای فای به اینترنت متصل می شود. سایر تجهیزات هوشمند نیز به اینترنت متصل می شوند. علاوه بر این پنل هوشمند با اتصال به مودم و بدون نیاز به اینترنت (ارتباط محلی) می تواند خانه هوشمند شما را تحت کنترل بگیرد.

نصب و راه اندازی سریع و بی دردسر

ما در خانه هوشمند گلدوِر همواره سعی می کنیم محصولاتی تولید کنیم که کاربر به راحتی بتواند از آن ها استفاده کند. نصب پنل لمسی هوشمند گلدوِر بسیار راحت است. این پنل جهت روشن شدن و شروع به کار نیاز به تغذیه مستقیم 12 ولت دارد. چنانچه از پنل لمسی خانه هوشمند به عنوان آیفون هوشمند (بیش از یک واحد) استفاده می کنید، نیازی به سیم کشی تغذیه نیست.

جهت نصب دستگاه بر روی دیوار، نیاز است دو سوراخ به کمک دریل ایجاد کنید. پایه فلزی نگه دارنده پنل را به کمک پیچ و رولپلاک روی دیوار ثابت کنید. سپس سیم ها را متصل کرده و پنل لمسی را در محل خود ثابت کنید. پس از اتصال ولتاژ تغذیه، پنل روشن می شود. با ورود به اپلیکیشن و ثبت شماره تلفن (حساب کاربری) به همه سرخط ها دسترسی خواهید داشت.

جهت مشاهده استانداردهای محصولات گلدوِر کلیک کنید ….

استاندارد ROHS

کلیه قطعات مورد استفاده در تولید محصولات گلدوِر استاندارد زیست محیطی منع استفاده از 6 ماده خطرناک برای محیط زیست را اخذ کرده اند.

استاندارد بین المللی CE

این استاندارد محصولات را از نظر سلامت، امنیت و مضر نبودن برای انسان و طبیعت بررسی می کند و مجوز فروش به کشورهای اتحادیه اروپا را صادر می کند.

استاندارد بین المللی IEC

براساس این استاندارد رله هوشمند گلدور در محدوده ی امواج غیر مضر برای سلامت انسان فعالیت می کند. در برابر نویز ایمن است و نویز مخرب ایجاد نمی کند.