هوشمندسازی هتل و مراکز اقامتی

هوشمند سازی هتل یکی از تازه های عصر مدرنیته و برآمده از دنیای تکنولوژی است. این تکنولوژی فرصتی دو سویه برای جلب رضایت بیشتر مشتریان و سود بالاتر هتل‌ داران است. تامین و اجرای خواسته‌ های مهمانان هتل در کمترین زمان، و برخورداری مشتریان از خدمات مهمانداری بهتر در سایه دسترسی اینترنتی به کمک گوشی همراه به تجهیزات هتلی هوشمند از جمله شاخصه های اصلی این تکنولوژی است.

در عصر فناوری، معیار ها و ملاک‌ های تعیین رضایتمندی و کیفیت خدمت رسانی به مشتریان تغییر کرده و شیوه‌ های مدرن و امروزی جایگزین روش‌ های قدیمی خدمت رسانی در این حوزه شده است. کاربران هتل‌ های امروزی دریافت خدمات هوشمند در این حوزه را به‌ دلیل دیسیپلین جاری به روش‌ های سنتی ترجیح داده و استقبال بیشتری از آن می‌کنند.

از نظر هتل‌ داران برتر نیز، فراهم آوردن امکانات هوشمند هتلی نقش مهمی در بهینه‌ سازی شرایط و خدمات، و تامین رضایت مشتریان دارد. علاوه بر این اجرای استاندارد های برتر هتل‌ داری نقش مهمی ایفا می‌کند.

مزایای هوشمندسازی هتل

پکیج هوشمند سازی هتل گلدور چیست؟

پکیج هوشمندسازی هتل، یک محصول هوشمند است که توسط شرکت گلدوِر، ویژه هتل ها و مراکز اقامتی طراحی شده است. این پکیج قادر است تمام نیازهای یک مرکز اقامتی را برآورده کند. با استفاده از این پکیج می توانید آسایش مهمانان را تضمین کنید.

این پکیج شامل دو بخش پنل (outdoor) که در بیرون اتاق نصب می شود و یک پنل که در کنار تخت مهمان نصب می شود. مهمان قادر است از روی همین پنل به راحتی گزینه “مزاحم نشوید” یا “اتاق نیاز به نظافت دارد” را فعال کند.

علاوه براین در صورت نیاز مشتری امکان اتصال سیستم روشنایی اتاق به تجهیزات هوشمند هتل نیز فراهم است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش پکیج هوشمندسازی هتل با ما تماس بگیرید

عملکرد پکیج هوشمند سازی هتل گلدوِر 

بر روی پنل کنار تخت دو آیکون طراحی شده است که میهمان می تواند با لمس کردن هریک از آن ها را فعال کند. پنل نصب شده در بیرون اتاق نیز دارای دو آیکون است، که هر کدام متناسب با انتخاب کاربر فعال می شود.

گزینه های در نظر گرفته شده بر روی پنل، مزاحم نشوید و اتاق را نظافت کنید است. با نصب پنل هوشمند گلدوِر مهمان می تواند به راحتی و از کنار تخت گزینه مورد نظرش را فعال کند.

لازم به ذکر است گزینه های یاد شده به صورت پیشفرض بر روی پنل در نظر گرفته شده است. ما آماده ایم تا پکیج هوشمند سازی هتلی شما را به صورت کاملا سفارشی تولید کنیم.

پکمیج هوشمند سازی هتل گلدور

آیا پکیج هوشمندسازی هتل قابل سفارشی سازی است؟

پکیج هوشمند سازی هتل گلدوِر کاملا قابل سفارشی سازی است. موارد زیر از جمله امکاناتی است که می توان به پکیج هتل هوشمند اضافه کرد:

  • امکان درج لوگوی هتل یا مرکز اقامتی بر روی پنل ها
  • امکان سفارشی سازی آیکون ها
  • امکان افزودن سایر بخش های اتاق از جمله پرده برقی، روشنایی اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و … به پنل کنار تخت.
  • سفارشی سازی رویه با رنگ دلخواه شما و مطابق با دکوراسیون داخلی هتل
  • درج شماره اتاق بر روی پنل بیرونی به صورت حکاکی و یا نور پس زمینه رنگی
  • امکان افزودن کلید لمسی زنگ به پنل بیرونی
  • امکان تجمیع با سیستم کنترل تردد به وسیله کارت RFID
  • امکان اتصال به سیستم دربازکن برقی (قفل سنتی و هوشمند)
  • و هر سفارشی که شما داشته باشید ….

پنل هتلی کنار تختی

  • قابل نصب در قوطی کلیدهای سنتی و مدرن

پنل های هوشمند گلدوِر به گونه ای طراحی شده اند که در قوطی کلیدهای معمولی قابل نصب هستند.

  • در تاریکی به راحتی پنل را می بینید

پنل ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای نور پس زمینه قرمز در هنگام خاموش بودن و نور پس زمینه آبی در هنگام روشن شدن هستند.

  • شیشه کریستال ضد خش ماشینکاری شده به عنوان متریال رویه پنل

در نگاه اول طراحی زیبای این کلید می تواند تحسین شما را برانگیزد. این پنل قابل سفارشی سازی است. رویه پنل در رنگ های مختلف ساخته می شوند که براساس نیاز کاربر قابل سفارشی سازی است. پنل تاچ با رویه شیشه ای در رنگ های متنوع سفید، سیاه و طلایی (قابلیت سفارشی سازی رویه با  رنگ و طرح شما نیز وجود دارد).

  • دقت در طراحی ارگونومیک فاصله محلهای لمس روی پنل

محل های لمس به گونه ای در نظر گرفته شده اند که احتمال برخورد انگشت به صورت همزمان به آن ها تقریبا صفر است. نزدیک بودن این فاصله می تواند مشکلاتی برای کاربر در استفاده از این پنل  به وجود آورد.

ویژگی های پکیج هوشمند سازی هتل

  • توان مصرفی پایین

منبع تغذیه داخلی پکیج هوشمندسازی هتل به گونه ای طراحی شده که از طول عمر بالایی برخوردار است و توان مصرفی بسیار پایینی دارد.

  • صفحه لمسی حساس و با سرعت واکنش بالا

صفحه لمسی این پنل با استفاده از تکنولوژی تاچ خازنی (تکنولوژی مورد استفاده در گوشی های موبایل لمسی) طراحی گردیده. حساسیت این صفحه برای لمس از پشت رویه ای به ضخامت 4 میلیمتر تنظیم شده است بطوری که با کوچکترین لمس انگشت دست (حتی دست کودکان) واکنش نشان دهد.

پنل هتلی دم دری

 

محصولات گلدوِر چه استانداردهایی دارند؟

  • استاندارد بین المللی (IEC (International Electrotechnical Commission

این موسسه بین المللی در زمینه تدوین کلیه استانداردهای مرتبط با الکترونیک، الکتریسیته، انتقال نیرو و … فعالیت می کند. پکیج هوشمندسازی هتل تولید شده در شرکت طراحان فناوری گلدوِر دارای استاندارد سازگاری الکترومغناطیسی تجهیزات وایرلس IEC هستند. براساس این استاندارد، محصولات تولیدی گلدوِر از سایر تجهیزات نویز نمی گیرند و علاوه بر این، برای سایر تجهیزات نویز مخرب ایجاد نمی کنند.

بنابراین احتمال تداخل در کارکرد تجهیزات هتل هوشمند گلدوِر و سایر تجهیزات وایرلس به حداقل ممکن رسیده است.

  • استاندارد CE

محصولاتی که واجد دریافت علامت CE می‌شوند،  از نظر سلامت، امنیت، مضر نبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار گرفته و اگر واجد این شرایط باشند قادر به دریافت این نشانه خواهند بود. محصولاتی که موفق به کسب نشان CE می شوند مجوز فروش در کشور های اتحادیه اروپا را در کنار سایر محصولات بومی خواهند داشت. پکیج هوشمندسازی هتل گلدوِر این استاندارد را پاس کرده است.

  • گلدوِر دوستدار محیط زیست

کلیه قطعات الکترونیکی استفاده شده در تولید محصولات گلدوِر دارای استاندارد زیست محیطی

Restriction of Hazardous Substances (RoHS) هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با ما تماس بگیرید