همه چیز درباره کلید لمسی دو پل گلدور

فهرست مطالب

کلید لمسی دو پل یک انتخاب مناسب و زیبا برای جایگزینی کلید های روشنایی سنتی است. امروزه به کار بردن اکسسوری های متنوع و مدرن از لحاظ زیبایی شناختی اهمیت بسیاری برای کاربران دارد. همچنین در حوزه دکوراسیون داخلی نیز علاقه مند به استفاده از ابزارک هایی هستیم که همخوانی بیشتری با سبک معماری داخلی دارند.

استفاده از کلید لمسی دو پل با رویه کریستال و در رنگنبدی های متنوع گزینه ی شگفت انگیزی برای صاحبان خانه های در حال ساخت و یا در حال بازسازی خواهد بود. استفاده از این کلید در کنار زیبایی که به فضای داخلی می بخشد، کاربر را قادر می سازد لامپ های خانه را روشن و خاموش نماید.

کلید لمسی چیست؟

نور مناسب، به عنوان یکی از عوامل مهم در پویایی و زیباسازی دکوراسیون داخلی در نظر گرفته می شود. هرچند در گذشته از نور تنها به منظور روشنایی محیط استفاده می شد، اما امروزه استفاده درست از آن می تواند نبوغ معمار در فضای داخلی خانه را به تصویر بکشد و توجه بیننده را جلب کند.

کلید های روشنایی لمسی در طرح ها و رویه های متفاوتی در بازار موجود هستند. این تنوع دست شما را برای انتخاب کلیدهای هماهنگ با طراحی دکوراسیون داخلی باز می گذارد. برخی از شرکت های داخلی تولید کننده کلیدهای لمسی و هوشمند قادرند کلیدها را با رویه سفارشی برای شما تولید کنند. از جمله این کلیدها می توان به کلید لمسی دو پل اشاره کرد.

کلید لمسی دو پل

کلید های روشنایی لمسی به منظور جایگزینی کلید های سنتی و کنترل لامپ های روشنایی استفاده می شوند. کلید لمسی دو پل قابلیت کنترل همزمان 2 سرخط روشنایی را دارد. تعداد لامپ های متصل به هر سر خط با توجه به جریان قابل تحمل رله های به کار رفته در کلید متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از تعداد لامپ قابل اتصال به هر پل، به دفترچه راهنمای کلید مراجعه کنید.

کلید لمسی دو پل گلدور

کلیدهای لمسی گلدوِر

شرکت گلدور به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان کلید های لمسی و هوشمند در ایران، دارای سبد کالایی متنوعی است. تولیدات گلدور در حوزه کلید لمسی، علاوه بر کلید لمسی دو پل کلید های تک پل ،3 پل ،4 پل، 6 پل و 8 پل را نیز شامل می شوند. رویه کلید ها از جنس کریستال ضد خش و در رنگ های متنوع ساخته شده است..

کلید لمسی دو پل گلدور به صورت پیش فرض در رنگ های سفید، بژ و مشکی تولید می شود. علاوه بر این کلیه محصولات خانه هوشمند گلدور قابل سفارشی سازی با رنگ، طرح و آیکون مورد نظر مشتری هستند.

نصب کلید لمسی گلدور

برخی از انواع کلید لمسی موجود در بازار در قوطی کلید های با استاندارد خاص قابل نصب هستند. استفاده از این کلیدها برای ساختمان در حال ساخت چالشی به وجود نمی آورد. اما در صورتی که ساختمان شما در حال استفاده باشد تغییر قوطی کلیدها می تواند برای شما چالش هایی به وجود بیاورد. یکی از نقاط قوت کلیدهای لمسی  شرکت گلدوِر، قابلیت نصب آسان در تمامی قوطی کلید های موجود در بازار است.

کسب استاندارد های بین المللی

کلید لمسی دو پل گلدور همانند سایر محصولات هوشمند و لمسی ما، استاندارد های بین المللی تجهیزات الکترونیکی را کسب کرده است. مطابق با استاندارد IEC ، محصولات گلدور از سایر تجهیزات نویز نمی گیرند و همچنین بر روی سایر دستگاه های الکترونیکی نویز ایجاد نمی کنند. همچنین با دریافت استاندارد CE، کلیه تجهیزات لمسی و هوشمند شرکت گلدور مجوز صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید