ویژگی های یک کلید لمسی هوشمند لوکس

فهرست مطالب

هوشمندی و لوکس بودن از جمله خواسته های زندگی امروز است. اغلب ما دوست داریم در خانه های لوکس زندگی کنیم و از لوازم مدرن استفاده کنیم. امروز قصد دارم یک محصول دو منظوره را به شما معرفی کنم. محصول جدیدی که هم مدرن است و هم لوکس! کلید لمسی هوشمند لوکس از جمله تجهیزات مورد استفاده در خانه هوشمند است.

این کلیدها امکانات مدرنی از جمله کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل را دارند. همچنین ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارند که با کلیدهای سنتی کنترل روشنایی قابل مقایسه نیست. در ادامه به بیان جزئیات بیشتری در مور این کلیدها خواهم پرداخت. با من همراه باشید.

مروری بر خانه هوشمند

کلید لمسی هوشمند لوکس از جمله تجهیزات خانه هوشمند است. بنابراین آشنایی با این تکنولوژی می تواند برای ما راهگشا باشد. اشتهای سیری ناپذیر انسان برای آسایش و راحتی از یک سو و کمبود همیشگی وقت در زندگی مدرن امروزی در کنار توسعه فناوری های ارتباطی منجر به معرفی یک تکنولوژی جدید شد. این تکنولوژی جدید خانه هوشمند یا هوشمند سازی ساختمان نامیده شد.

کلید لمسی هوشمند لوکس در خانه هوشمند

این تکنولوژی با توسعه استفاده از تلفن های هوشمند و فن آوری های ارتباطی رو به بهبود است. در خانه های هوشمند امروزی کاربر قادر است به کمک یک اپلیکیشن کنترل بخش های مختلف خانه خود را در اختیار بگیرد. از جمله قابلیت های این تکنولوژی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل هوشمند روشنایی
  • کنترل هوشمند لوازم برقی
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره
  • کنترل هوشمند تجهیزات تهویه مطبوع
  • گرمایش و سرمایش هوشمند
  • درب بازکن هوشمند
  • آبیاری هوشمند باغچه ها
  • و …

برای کنترل هر یک از بخش های خانه هوشمند، از تجهیزات یا سخت افزارهای متفاوتی استفاده می شود. به عنوان مثال کنترل لوازم برقی به کمک رله هوشمند امکانپذیر است. از ترموستات هوشمند برای کنترل تجهیزات تهویه مطبوع مانند فن کویل و … استفاده می شود. اما کلید لمسی هوشمند لوکس کاربردهای متنوعی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

کلید لمسی هوشمند لوکس

در ابتدا به بیان فلسفه نامگذاری این کلیدها می پردازیم. در کلیدهای سنتی از اهرم های مکانیکی برای تغییر وضعیت کلید استفاده می شود. اما در کلیدهای لمسی، صفحات تاچ به منظور دریافت فرمان کاربر مورد استفاده قرار می گیرند. از سوی دیگر این کلیدها قابلیت اتصال به اینترنت و کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل را دارند. به همین دلیل به آن ها هوشمند گفته می شود.

ظاهر این کلیدها در مقایسه با کلیدهای سنتی بسیار لوکس است. رویه کریستال ماشینکاری شده به همراه آیکون های نوری جذاب، این کلیدها را به یک المان دکوراتیو زیبا تبدیل کرده است. کلید لمسی هوشمند لوکس در رنگ های متنوع و با آیکون های جذاب متفاوت تولید می شود.بنا بر سلیقه خود و الزامات دکوراسیون داخلی رنگ و طرح مورد نظر را انتخاب کنید.

کاربردهای کلید لمسی هوشمند

اگر بخواهیم تجهیزات خانه هوشمند را براساس میزان استفاده دسته بندی کنیم، ابتدا باید از رله هوشمند نام ببریم. رله ها پرکاربردترین تجهیزات هوشمند هستند که تقریبا تمام امکانات خانه هوشمند به کمک آن ها قابل ارائه است. کلید لمسی هوشمند لوکس در رده دوم پرکاربردترین تجهیزات خانه هوشمند قرار می گیرد. این کلیدها کاربردهای مختلفی در خانه هوشمند دارند. از جمله این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتباط کلید هوشمند با اینترنت

به منطور دسترسی به کلید هوشمند از طریق اپلیکیشن، اتصال این کلیدها به اینترنت ضروری است. کلیدها و سایر تجهیزات هوشمند بر بسترهای استانداردی تحت عنوان پروتکل های ارتباطی خانه هوشمند به اینترنت متصل می شوند. پروتکل های ارتباطی انواع زیادی دارند. در یک دسته بندی کلی می توان آن ها را به دو نوع سیمی و بی سیم تقسیم کرد. کلید لمسی هوشمند لوکس بی سیم، از تکنولوژی های ارتباط بی سیم مانند RF ، وای فای و … جهت اتصال به اینترنت بهره می برد.

دسته بندی دیگری نیز می توان برای پروتکل های ارتباطی بیان کرد. برخی از پروتکل ها جهت ارتباط تجهیزات به اینترنت، نیاز به یک دستگاه واسط دارند. ارتباط تجهیزات با دستگاه واسط می تواند به صورت بی سیم یا سیمی باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره شود، نیاز یا عدم نیاز به آی پی استاتیک است. پروتکل هایی که از  دستگاه واسط استفاده می کنند عموما نیاز به تنظیم آی پی استاتیک دارند. در حالی که به عنوان مثال پروتکل وای فای نیازی به آی پی استاتیک ندارد.

کلید لمسی هوشمند لوکس گلدور

اگر به دنیال یک کلید لمسی هوشمند با ظاهری لوکس و قابلیت های جذاب هستید، کلید لمسی هوشمند گلدور یک انتخاب ویژه برای شماست. این کلید با رویه کریستال ماشین کاری شده و آیکون های نوری جذاب، ظاهری لوکس و مدرن دارد. تنوع رنگ رویه و امکاناسفارشی سازی رنگ و طرح آیکون از دیگر قابلیت های منحصر به فرد کلیدهای گلدور است.

کلید لمسی هوشمند گلدور بر پایه پروتکل ارتباطی وایفای طراحی شده است. برای استفاده از این کلید از هرگونه سیم کشی اضافه و دستگاه جانبی جهت ارتباط با اینترنت بی نیاز هستید. کافی است کلیدهای سنتی را باز کنید و کلید هوشمند وایفای گلدور را جایگزین آن ها کنید. سپس به 3 دقیقه زمان نیاز دارید تا سیستم هوشمندتان را راه اندازی کنید. به دنیای مدرن تکنولوژی خوش آمدید.

جمع بندی

با استفاده از کلید لمسی هوشمند لوکس علاوه بر زیبایی و ظاهر مدرن، از تکنولوژی خانه هوشمند نیز بهره مند می شوید. کلید هوشمند را می توانید به کمک اپلیکیشن خانه هوشمند کنترل کنید. فرقی نمی کند در چه نقطه ای از دنیا باشید، با اتصال به اینترنت کلید لمسی هوشمند در دسترس شماست. کلیدهای هوشمند گلدور با ظاهری جذاب، امکان سفارشی سازی و پروتکل ارتباطی وای فای یک گزینه ایده آل برای شما هستند. اگر می خواهید با چالش تغییر سیم کشی، تعویض قوطی کلید و استفاده از دستگاه کنترل مرکزی مواجه نشوید، همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و کلید لمسی هوشمند لوکس گلدور را سفارش دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید