کلید پرده برقی هوشمند، جذاب و کارآمد

فهرست مطالب

کلید پرده برقی هوشمند از جمله قابلیت های جذاب خانه هوشمند است. به کمک این کلید می توانید پرده ها و کرکره ها را با موبایل کنترل کنید. شرکت خانه هوشمند گلدور در کنار سایر محصولات خود اقدام به عرضه کلید هوشمند پرده برقی می کند. این کلید در رنگ های مختلف قابل تولید و سفارشی سازی است.

در این نوشتار به معرفی انواع کلید پرده برقی هوشمند گلدور می پردازیم. با ما همراه باشید.

کلید پرده برقی هوشمند

زمانی که روی کاناپه لم داده اید و در حال تماشای فیلم هستید، ناگهان نور خورشید از پنجره روی صفحه تلویزیون شما می افتد. یا صبح یک روز تعطیل که در حال استراحت هستید نور آفتاب از پنجره روی شما می افتد و خواب شما را به هم می ریزد. حالت های دیگری را هم می توان به این لیست اضافه کرد.

با استفاده از کلید پرده برقی هوشمند می توانید این شرایط را تغییر دهید. هر زمان که نیاز به باز یا بسته شدن پرده ها داشته باشید، کافی است وارد اپلیکیشن خانه هوشمند شوید و ایکون مربوط به باز یا بسته شدن پرده را لمس کنید. به همین راحتی …

نمونه پرده برقی هوشمند

کلید پرده برقی هوشمند امکان کنترل پرده برقی از طریق موبایل را فراهم می کند. دو راهکار مختلف در یک خانه هوشمند برای کنترل پرده ها وجود دارد. روش اول استفاده از کلید هوشمند و روش دوم استفاده از ماژول های تابلویی هوشمند است. با استفاده از کلید می توانید پرده ها را به صورت محلی نیز کنترل کنید. کافی است آیکون مورد نظر را روی کلید لمس کنید.

این قابلیت در ماژول های تابلویی وجود ندارد. اگرچه برخی از انواع کنترل کننده های تابلویی امکان کنترل دستی را به کاربر می دهند اما برای کنترل باید به محل تابلو برق مراجعه کنید. اهمیت کنترل محلی زمانی معلوم می شود که دسترسی تجهیزات به اینترنت قطع شده باشد.

کاربرد کلید پرده هوشمند

این کلیدها برای انواع پرده و کرکره برقی قابل استفاده هستند. برقی بودن پرده و کرکره برای کنترل با کلید و اپلیکیشن ضروری است. این کلیدها در واقع با چپگرد و راست کردن موتور پرده را باز و بسته می کنند. انواع مختلف پرده بالارو و کنارو را می توانید با این کلیدها کنترل کنید.

پرده های کنار رو به دو دسته پرده های کنار بازشو و وسط بازشو تقسیم می شوند. انواع پرده کناررو را می توانید به کمک کلید پرده برقی هوشمند کنترل کنید.

ریل و یراق آلات مورد استفاده برای پرده برقی، با پرده دستی متفاوت است. کنار رو یا بالارو بودن پرده باعث ایجاد تغییر در یراق آلات مورد استفاده می شود و بر روی عملکرد کلید تاثیری ندارد.

انواع کلید پرده برقی هوشمند

نوع کلید پرده برقی متناسب با سیستم هوشمند مورد استفاده در ساختمان است. این قاعده برای ماژول پرده برقی تابلویی نیز برقرار است. یکی از روش های دسته بندی محصولات هوشمند، دسته بندی براساس تکنولوژی ارتباطی است. محصولات خانه هوشمند گلدور در دو گروه محصولات RF و WIFI تولید می شوند.

کلید پرده برقی هوشمند گلدور - سفید

هر یک از این محصولات مزایا و کاربرد خاص خود را دارند. فرقی نمی کند از کدام تکنولوژی ارتباطی در پروژه خود استفاده می کنید. کلید پرده برقی هوشمند گلدور در انواع ارتباط وای فای و ارتباط RF تولید و عرضه می شود. شما می توانید متناسب با سیستم خانه هوشمند خود، کلید پرده برقی سفارش دهید.

ویژگی های کلید پرده  برقی گلدوِر

کلید پرده برقی هوشمند در انواع وای فای و فرکانس رادیویی با مشخصات و قابلیت های زیر عرضه می شود:

  • قابلیت کنترل انواع پرده و کرکره برقی بالارو و کنار رو
  • تنوع رنگ مشکی، سفید و بژ
  • رویه کریستال ضد خش گرمادیده
  • سناریوی محافظت عملکرد موتور
  • قابلیت ارسال فرمان به انواع موتور پرده برقی
  • قابلیت سفارشی سازی رنگ، رویه و آیکون
  • نصب و راه اندازی آسان بدون نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی

کلید پرده برقی هوشمند گلدور - مشکی

استانداردها و خدمات پس از فروش

کلید هوشمند پرده برقی گلدور موفق به اخذ استاندارد عدم تداخل الکترومغناطیسی IEC و همچنین اجازه صادرات به کشورهای عضو اتحادیه اروپا CE شده است. این کلیدها به مدت 10 سال از تاریخ خرید شامل خدمات پس از فروش زیر می شوند:

  • یک سال گارانتی تعویض
  • دو سال گارانتی تعمیرات رایگان
  • هفت سال پشتیبانی فنی و تعمیراتی

آیا هنوز سوالی برای شما باقی مانده است؟ ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم. با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید